אולם אירועים במרכז

הקסם של אולם אירועים במרכז, בעיר תל אביב תמיד יזכיר לנו רגעים יפים ומשמעותיים בחיים. אקוסטה הוא אולם אירועים במרכז המציע גינה קסומה ויוקרתית לכל סוגי האירועים.

אולם אירועים במרכז

אקוסטה, אולם אירועים במרכז מציעים מתחם יוקרתי לאירועי בוטיק עד 200 איש. ההתרגשות גדולה מאוד ואנו שמחים להציע לכם מקום קסום שבו תוכלו לקיים אירוע חלומי הן לבוגרים והן לצעירים כאחד. בין שמדובר בחתונות במרכז ובין שמדובר במסיבות מצווה, בריתות וימי הולדת, המשותף לכולם הוא שחווית האירוח באולם האירועים, תהיה ייחודית וקסומה, הן בעבור בעלי השמחה והן בעבור כלל המוזמנים לאירוע.

צפו בסרטון התדמית של אקוסטה – אולם אירועים במרכז:

הקסם שעובד שעות נוספות

הלוחש לסירים, השף אורי לוי, מי שהיה השף הפרטי של שגריר ישראל בפריז, מנהל את הקונספט הקולינרי של כל האירועים באקוסטה ואחראי לכך שכל ארוחת שף תהיה בנויה על בסיס תפריט ייחודי, בהתאם לסוג האירוע ובאמצעות חומרי הגלם המשובחים ביותר.

אורי לוי – אג'נדה קולינרית ואירוח אישי

אוכלים בסטייל

האג'נדה הקולינרית של אקוסטה משלבת בין אירוח אישי של השף אורי לוי והבעלים של המקום דליה כהן, לצד הכנת האוכל ממש מתחת לעיני האורחים, בדומה לקונספט של דוכני מרקט; כל אורח מקבל צלחת אישית עם מנות שף מגוונות בטעמים וסגנונות מהמטבח האיטלקי, היווני והספרדי. אפשר גם ליהנות ממנות ייחודיות של שף הבית המבוססות על מאכלים אסייתיים לצד טכניקות בישול מערביות.

ACOSTA DECOR

הקונספט העיצובי דומה מאוד לסטייל מסעדת שף באווירה אירופאית, המשלבת בין עיצוב ברמה גבוהה ובין חוויית שירות גבוהה לקהל לקוחותינו. באולם האירועים תוכלו למצוא סלון קבלת פנים ובו בר משקאות, חדר פגישות עם סטייל, קומת גלריה וגינה קסומה. יעמדו לרשותכם גם מערכות הגברה, תאורה והקרנה לכל מטרה.

חתונה באולם אירועים במרכז

אין דבר קסום יותר מחתונה, הרגע הקסום ביותר בחייכם. הדברים החשובים ביותר בשלב ההכנות לקראת החתונה הם: סטייל, מיקום ואיכות. כדי לעזור לכם למצוא את אולם האירועים המתאים ביותר לחתונה שלכם, הכנו עבורכם צ'קליסט קטן הכולל את עיקרי הדברים שתצטרכו לבדוק טרם בחירת גן האירועים לחתונה במרכז.

חתונה קטנה ואינטימית
יתרונות חתונה קטנה בחורף

חתונה קטנה באולם אירועים במרכז – אקוסטה, גינה קסומה לאירועים קטנים

בופה וקבלת הפנים

חשוב לבדוק את איכות המזנון שיהיה נגיש לכלל האורחים והמוזמנים כבר בתחילת האירוע. כמו כן, יש לבדוק כי הקונספט הקולינרי העומד מאחוריו, יתאים לקונספט האירוע שלכם. (בשרי, חלבי, פרווה, קינוחים, בישולים ומאכלים נוספים).

מנות ראשונות חתונה בתל אביב

מנות הפתיחה ומנות עיקריות

בהגיעכם אל אולם אירועים, אתם מצפים לקבל משהו על רמה, בסטייל; ובצדק. אין כל סיבה שאיכות האוכל תהיה זהה למנה ממוצעת שתאכלו במסעדה. בקשו לקבל את מנות השף מראש.

ארוחות שף וארוחות גורמה של השף אורי לוי

באקוסטה, אולם אירועים במרכז תוכלו למצוא כמה מתחמים:

  1. מתחם מרכזי הכולל פינות אירוח, סלון מעוצב ובר משקאות
  2. גינה קסומה ופורחת הכוללת שפע של צמחייה ואור
  3. קומת גלרייה המתאימה לחדר פרטי או כל מטרה אחרת בהתאם לסוג האירוע

מתחמים יוקרתיים לאירועים במרכז

אנו מזמינים אתכם לחגוג אירועים פרטיים בתל אביב, אך גם אירועים עסקיים, לרבות אירועי חברה, כנסים, ימי וערבי גיבוש לעובדים, מסיבות השקה, אירועי קונספט ועוד.

אולם אירועים במרכז הארץ

אנו באקוסטה שמנו לעצמנו למטרה להתמקד בנישת האירועים הקטנים במרכז. את מלוא עבודתנו ריכזנו לטובת אלו אשר רוצים לחגוג אירועים קטנים במרכז עד 250 מוזמנים. על כן, אנו יכולים לשים יותר דגש על שירות אישי ומקצועי הן של בעלי האירוע והן של השמחים בשמחתם.

הרמת כוסית

אז איך זה בא לידי ביטוי?

כשאתם קונים דבר מה, תמיד תרצו לדעת שיש 'אבא ואמא' במקרה הצורך. מישהו שיקשיב, יתמוך, יעזור ויסייע בכל דרך שיוכל, כשתבקשו זאת ממנו. אנו באקוסטה, מספקים חוויית אירוח אישי ויוצאת דופן, המשלבת בין סטייל, איכות ושירות תחת קורת גג אחת.

ובמילים אחרות, בכל שאלה וסוגיה שנוכל לעזור בה, נשמח לספק עבורכם מענה מהיר ומקצועי אותו רכשנו במהלך השנים; החל בייעוץ של הקונספט הקולינרי לאירוע שלכם ועד עיצוב האירוע, הפקתו ושימוש בספקי משנה לטובת מתן אטרקציות לאירועים, שירותי קייטרינג, צילום ועריכה ועוד.

לקוחות מספרים

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם