מקומות למסיבת רווקות

מקומות למסיבת רווקות
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

נשים רבות חולמות עוד מילדות על הערב שבו ילבשו שמלה לבנה, שמלת כלה. והנה, המועד הגדול מתקרב. עוד מעט היא מתחתנת – החברה הקרובה שלך, אולי האחות שלך או בת הדודה. צריך לארגן מסיבת רווקות ראויה לשמה למישהי שחשובה לך, ולצורך כך צריך למצוא, כמובן, את המקום המתאים. איך תוכלו למצוא מקומות למסיבת רווקות שיהפכו את המסיבה למשהו גדול מהחיים, משהו שאתו אפשר להיפרד מימי הרווקות שלא ישובו עוד?

מקומות למסיבת רווקות ומספר המשתתפות

אי אפשר להתחיל לחשוב על מקומות למסיבת רווקות בלי לדעת כמה נשים צפויות לקחת חלק במאורע. האם יגיעו חמש חברות טובות? אולי עשר? ומה אם רוצים לארגן מסיבה גדולה הרבה יותר? בהתאם לכמות המשתתפות – כך כדאי להתכוונן אל הלוקיישן. מקום קטן מדי יהיה בחירה גרועה מאוד. נחוץ מרחב שבו אפשר לעשות חיים, לרקוד ולהשתולל.

מקומות למסיבת רווקות

מקומות למסיבת רווקות של בוקר ושל ערב

מתי מסיבת הרווקות צפויה להתקיים – בשעות הבוקר? בצהריים? בשעות הערב או הלילה? אם נראה לכן שהשאלה הזאת לא כל כך רלוונטית כאשר מחפשים מקומות למסיבת רווקות, הרי שזו טעות. אם מתוכנן אירוע בוקר או צהרים, יתכן שיתאים לכן צימר פרטי או בוסתן פורח. יש מקומות שבהם תוכלו ליהנות מבריכה צמודה, ממיטות שיזוף ומפינות מוצלות. אם תרצו בכך, ניתן להוסיף גם טיפולי גוף, טיפולי פנים או טיפולים קוסמטיים, שיאצו, מסאז'ים. אם מדובר באירוע שמתקיים בשעות הערב, כדאי שהמקום יהיה מואר כהלכה, חשוב שתהיה בו אווירה מתאימה למסיבה לתוך השעות הקטנות. יש מקומות שבהם ניתן אפילו ללון, ולהתעורר בבוקר עם ארוחה טובה כיד המלך.

המקום והמוזיקה

איך אתן רוצות את מסיבת הרווקות שלכם? רעשנית ומקפיצה? עם מוזיקה נעימה, אך שקטה וסולידית? עם הרבה מקום לרקוד ולשמוח? כדאי לדעת – מקומות למסיבת רווקות יכולים להציע לא רק ארבעה קירות. יש מקומות שיעזרו לכם לשדרג את החוויה באמצעות מערכת הגברה לעניין, עם רחבה שאפשר לארגן בה יופי של ריקודים, עם שולחנות וכסאות ואפילו ספות וכרים שאפשר להתרווח בהם בשיא של נוחות. ייתכן מאוד שתרצו לחגוג עם משקאות טובים, בירה, יין או אפילו משהו חזק יותר. אולי אתן אוהבות מיצים טבעיים וכל מיני קוקטיילים. מצאו מקום שבו תוכלו לשתות, לרקוד או להתרווח יחד, ליהנות מפעילויות ולשכוח את השגרה. יש מקומות שבהם תמצאו מערכת קריוקי, מסכים לקליפים או לסרטים, בר משקאות או בר מתוקים.

המקום בשבילכן

מה יתאים לכן לשלב באירוע – קייטרינג חלבי מפנק? מגוון פינוקים מתוקים? הרצאה או פעילות? אפשר לבחור מסעדות עם חדר פרטי, צימר גדול, וילה מיוחדת וכיוצא באלה. יש חדרים פרטיים לאירועים שניתן להזמין אליהם מנחי אירועים, סקסולוגית, קוראת בקפה ומרצים מסוגים שונים. אז תכננו את המסיבה, החליטו איזה אופי מתאים לכם, וכך תבחרו את המקום המושלם בדיוק בשבילכן.

לכתבות תוכן נוספות

מאמרים נוספים
איפה כדאי להתחתן בתל אביב

מגיעה לכם חתונה מיוחדת במינה שתפתיע אפילו אתכם. האורחים שלכם לא יכלו לצפות לאירוע מיוחד כל כך, והקרדיט כולו שלכם. רוצים לדעת מה כל כך מיוחד בחתונה שלכם? אתם שאלתם והתשובות כבר בפנים.

אולם אירועים בחורף
חללים לאירועים קטנים

המדריך האולטימטיבי למי שמחפש את החלל המושלם לאירועים קטנים. בין שאתם בעלי עסק שמתכננים חופשה ארגונית, זוג מאורס שחולם על חתונה נעימה, או מישהו שמחפש

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם