קייטרינג לאירועים קטנים

קונספט קולינארי ייחודי לכל האירועים

ישנן חברות קייטרינג רבות אשר מתמחות במתן שירותי קייטרינג לאירועים קטנים. שירותי קייטרינג אלו יכולים לנוע ממזנון פשוט ועד לארוחה שלמה, בהתאם לדרישות המשתתפים.

הדרך הנפוצה ביותר לקיים אירועים קטנים היא להזמין אוכל טייק אווי ממסעדה מקומית ולערוך שולחנות במקום. אפשרות נוספת היא לאכול ארוחת ערב בופה עם פינגר פוד ומשקאות.

חברות קייטרינג לאירועים קטנים יכולות לספק את כל מה שאתם צריכים לאירוע הקטן שלכם, מהאוכל ועד לשולחנות ולכסאות. הם גם מסוגלים לבשל כל מה שעולה בראשכם אם אין להם את זה כבר בתפריט שלהם.

קייטרינג לאירועים קטנים

הצעד הראשון בקייטרינג לאירוע קטן הוא לברר איזה אוכל יהיה וכמה. ככל שיותר אנשים ישתתפו באירוע, כך יהיה צורך להכין יותר אוכל. ייתכן שיהיה צורך להזמין קייטרינג חוץ אם אין מספיק אוכל זמין במקום בהתראה קצרה או אם הוא לא מוגש בדרך כלל בתקופה זו של השנה.

לאירוע קטן או שווה ל-150 אורחים אנו ממליצים להשתמש בקייטרינג חוץ בסגנון בופה. אם יש לכם אירוע קטן יותר ואתם רוצים להגיש יותר ממנה אחת, אז עדיף שהמנות יוגשו בסגנון משפחתי לשולחן. זה יאפשר לאורחים שלכם ליהנות מהארוחה שלהם יחד ולדבר זה עם זה במהלך הארוחה.

אירועי קייטרינג קטנים יכולים להיות חתונה קטנה, מסיבת יום הולדת במסעדה, סיום לימודים, מסיבות יום נישואין וכן הלאה. קייטרינג לאירוע קטן יכול להיות שונה למדי מאירועים גדולים יותר שבהם האוכל מוגש בסגנון מזנון.

קייטרינג ליום הולדת
קייטרינג ליום הולדת
דברים מתוקים לאירועים
מגשי קייטרינג מתוקים

ישנם סוגים רבים ושונים של אפשרויות קייטרינג זמינות לאירועים קטנים. ישנן אפשרויות בסגנון מזנון שבו כל אחד יכול לעזור לעצמו ויש גם אפשרויות לשבת רשמיות יותר שבהן האוכל מוגש על צלחות אישיות עם סכו"ם. חשוב להביא בחשבון איזה סוג אירוע אתם מארחים ומה התקציב שלכם יאפשר כאשר מחליטים על אופציית קייטרינג.

הרבה אנשים מפחדים לארגן אירועים קטנים, אבל זה לא כל כך קשה כמו שאתה חושב. יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים לתכנן את התפריט.

אם אתם מספקים את האוכל, ודאו שזה משהו שאפשר להכין מראש ולא יתקלקל. אם אתם שוכרים קייטרינג, מצאו אחד עם ניסיון בקייטרינג לאירועים קטנים. האוכל של הקייטרינג חוץ צריך להיות טרי, טעים ולהתאים לאירוע. לדוגמה: כריכים יכולים להיות בחירה נהדרת של מנה, גם כי הם טעימים מאוד וגם כי קל יותר לאכול אותם ביד אחת.

כשזה מגיע למשקאות, וודאו שיש מספיק אפשרויות בחירה כך שיוכלו להתאים לכל אחד. כמו כן, חשוב לבחור כמה סוגי משקאות קלים שאינם אלכוהוליים.

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

בעניין קייטרינג לאירועים קטנים בבית, יש כמה דברים שכדאי לזכור. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא האוכל. זה המקום שבו צריכים למקד את רוב תשומת הלב בעת תכנון האירוע. חשוב גם לחשוב על המיקום ועל מספר האורחים שיגיעו.
קייטרינג לאירועים קטנים בבית יכול להיות משימה לא פשוטה. תצטרכו להיות יצירתיים ולהתאים את האוכל לאירוע. החוכמה היא לשמור על התפריט פשוט וטעים.
לעתים קרובות, אנשים יערכו אירועים קטנים בבית. אירועים אלה יכולים להיות מסיבת יום הולדת, ארוחת ערב חגיגית, ערב חג, וכן הלאה. במקרים כאלו, חשוב לחשב במדויק את מספר המוזמנים, התקציב וסוג האירוע לצורך התאמת הקונספט הקולינרי.
לאירועים קטנים בבית כדאי להצטייד בכמה מנות קטנות. כך האורחים יכולים ליהנות מהאוכל שלהם בזמן שהם מדברים ומתרועעים. הרעיון להגיש מנות קטנות אינו חדש. זוהי דרך פופולרית לערוך אירועים קטנים, מסיבות יום הולדת, חגים ומועדים עם חברים ובני משפחה.

הידעתם?
הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאירוע שלכם יתקיים ללא תקלות היא על ידי שירותי קייטרינג חוץ לאירועים קטנים שיספק עבורכם את האוכל שאתם רוצים, ביום ובשעה שתבחרו, במחיר המתאים לתקציב שלכם.

ככלל אצבע, אם אתם מזמינים פחות מעשרה אנשים, עדיף לבשל הכול בעצמכם. אם מגיעים אליכם יותר מעשרה אנשים, כדאי לשקול לשכור קייטרינג או לקנות אוכל מוכן ממכולת.

אירועים קטנים הם ההזדמנות המושלמת לאנשים להיפגש וליהנות. עבור רבים, אין דבר טוב יותר מאשר להיות מסוגל ליהנות מחברת החברים והמשפחה בסביבה רגועה.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

קייטרינג חלבי הוא אופציה מצוינת למי שמחפש לספק אפשרויות בריאות באירוע שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי חלב שניתן להציע לאורחים, כולל גבינה, יוגורט, חלב וגלידה. קייטרינג חלבי גם נותן לכם את ההזדמנות להציע מאכלים צמחוניים וכן תוספות אחרות כמו פירות או ירקות.
קייטרינג חלבי לאירועים קטנים יכול להיות כל דבר מפלטות גבינות ועד פרפה יוגורט. החלק הטוב ביותר הוא שזו אופציה מושלמת עבור אלה שאינם אלרגיים ללקטוז או אלרגיים למוצרי חלב.
קינוחי קייטרינג
קינוחי קייטרינג לאירועים
דברים מתוקים שכולם אוהבים
דברים מתוקים שכולם אוהבים
אם אתם מתכננים לערוך אירוע קטן לכמה אנשים, אז תוכלו להיעזר בטיפים אלו כדי להבטיח שהאוכל יהיה טעים ושהאורחים שלכם ייהנו.
  • אל תכבידו, שמרו על התפריט פשוט
  • הכינו מגוון משקאות קלים
  • השתמשו בכוסות וצלחות חד פעמיות
  • קנו בכמויות גדולות
  • היערכו בזמן
קייטרינג חלבי היא אופציה זולה וטעימה שאפשר להתאים אישית לכל אירוע. קייטרינג חלבי מספק גם אלטרנטיבה בריאה יותר לאפשרויות מזון אחרות, אשר עשויות להיות קשות יותר עבור אנשים מסוימים עם הגבלות תזונתיות.
הצגת אפשרויות חלביות חדשות וייחודיות בתפריט הקייטרינג שלכם לא רק תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, אלא גם תעניק לכם את ההזדמנות לתת מענה לקהל רחב יותר.
קינוחי קייטרינג לאירועים
פלטת קייטרינג מתוקים
קייטרינג מתוק לאירועים
קינוחי קייטרינג כוסות

אחד ההיבטים הטובים ביותר של קייטרינג חלבי הוא שאפשר להתאים אותו כמעט לכל תקציב, וכך אינך צריך לדאוג לחרוג מהסכום שהוקצב לך. קיימות אפשרויות רבות ושונות. אפשר לבחור בין תפריט טבעוני ללא טבעוני וגם בין מנות מסורתיות ומודרניות יותר.

קייטרינג חלבי הוא חלק מהותי בכל אירוע. הוא לא רק מספק לאורחים אוכל טעים ואיכותי אלא גם מציע להם מגוון אפשרויות לבחירה.

קייטרינג חלבי מחירים

מחירי קייטרינג חלבי משתנים בהתאם לסוג האירוע אותו אתם עורכים ותלויים במספר גורמים. לדוגמה, חתונה תהיה יקרה יותר מאירוע חברה. אחד הגורמים החשובים ביותר שקובעים את המחיר הוא סוג המזון שתגישו.
התקציב הוא גם גורם חשוב שקובע כמה כדאי להוציא על קייטרינג חלבי. אם אתם מארחים אירוע גדול, אז זה יעלה יותר מאשר אם הייתם מארחים אירוע קטן או מסיבה. יתר על כן, אם תרצו לשתות אלכוהול באירוע אז זה גם יעלה את העלות של הקייטרינג החלבי כי אלכוהול הוא חלק בלתי נכבד מהעלויות.
ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר הקייטרינג החלבי. הראשון הוא כמות האנשים שישתתפו באירוע. הגורם השני הוא אם יהיה צורך באופציה צמחונית או לא. הגורם השלישי הוא אם זה יהיה רק גבינה וקרקרים או אם יהיו גם פריטים אחרים כמו בשר, ירקות ולחמים. למעשה, מחירי קייטרינג חלבי תלויים בסוג האירוע, המיקום וכמות האורחים המשתתפים.
שירותי קייטרינג חוץ
שירותי קייטרינג חוץ
מגשי אירוח קייטרינג
מגשי אירוח קייטרינג
מחיר קייטרינג חלבי היא בדרך כלל תשלום קבוע לכל אורח. המחיר יכול להשתנות בהתאם אם תזמינו ממסעדה, דרך קייטרינג חלבי, או אם תכינו הכול בעצמכם.
ניתן לחשב את עלויות הקייטרינג על ידי אומדן מספר האורחים והכפלה במחיר לאדם. לדוגמה, אם יש לכם 100 אורחים באירוע ובמקום שבחרתם מחיר הקייטרינג המינימלי הוא 5,000 שקלים, אז המחיר למנה יהיה 500 שקלים בסה"כ.
אנו באקוסטה מציעים מגוון אפשרויות קייטרינג לאירועים לרבות מגשי ארוחת בוקר חמים וקרים, כריכים, סלטים, קינוחים ועוד.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים הוא טרנד הולך וגובר בתעשיית המזון. חשוב להכיר את סוגי הבשר השונים וכיצד להכין אותם לקראת האירוע. הטרנד של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות.
לאירועים קטנים יש הרבה דרכים לתת מענה לאורחים ולשמח אותם. אחד הטרנדים הפופולריים ביותר הוא קייטרינג לאירוע קטן עם בשר.
קייטרינג בשרי לאירועים
קייטרינג בשרי לאירועים קטנים
קייטרינג בשר
קייטרינג בשר
ישנם סוגים רבים ושונים של בשרים שניתן להגיש במסגרת אירוע קייטרינג בשרי. הנפוץ ביותר הוא עוף, אבל גם בשר בקר וכבש הם אפשרויות פופולריות.
חלק מהקייטרינגים מציעים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, אך הכמויות והמחירים משתנים בהתאם לקייטרינג שתבחרו. חלקם יגבו תשלום קבוע לכל בשר, בעוד אחרים יגבו לכל ק"ג בשר שיוגש.
המפתח לקייטרינג לאירוע קטן הוא להציע משהו ממלא ולא יקר מדי. למשל, כריכים הם אופציות טובות כי הם קלים להכנה ואפשר להכין אותם מראש. אפשר להגיש כמה מנות בשריות טעימות לקבוצה קטנה של כעשרה אנשים.

קייטרינג בשרי מחירים

מחירי הקייטרינג הבשרי נקבעים לפי סוג הבשר ומספר האורחים והמיקום. בדרך כלל, ארוחה מלאה לאדם תעלה יותר. לדוגמה, ארוחת סטייק לארבעה אנשים תעלה בדרך כלל כמה מאות שקלים.
בעבר, מחירי קייטרינג בשרי היו בדרך כלל גבוהים בהרבה ממה שהם כיום. הסיבה לכך היא שהבשר היה יקר יותר בעבר ואנשים נאלצו לעבוד קשה יותר עבור כספם. אבל כיום, בשר זול יותר וקל יותר להשיג.
מחיר הקייטרינג הוא לא רק עלות האוכל. ישנם גורמים רבים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר הכולל. לדוגמה, אם תרצו להזמין מזנון המציע קייטרינג ליותר מ-100 אורחים, תצטרכו לשכור שירותי קייטרינג עם מספיק אנשי צוות. כלל האצבע אומר שככל שיהיו לכם יותר אנשים באירוע שלכם, כך מחירי הקייטרינג יהיו גבוהים יותר.
לדוגמה, אפשרות אחת היא להגיש קבבוני עוף ובקר עם סלט, אורז ולחם. תפריט זה יעלה בסביבות 150 שקלים לראש.
אם תרצו ללכת על משהו יותר אקסטרווגנטי, תוכלו להגיש טלה עם רוטב נענע וקוסקוס בסביבות 300 שקלים לראש. המחירים עשויים להשתנות והם תלויים גם במספר המלצרים, אנשי הצוות והשפים שירתמו לאירוע.

אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים להפקת אירוע חגיגי ומושקע, כיבוד ובופה לאירועים בהתאמה אישית, אנו באקוסטה נשמח לסייע לכם בהפקת אירוע חגיגי ומושקע שיאפשר לכם לחגוג עם האנשים הקרובים לכם וליהנות מקונספט קולינארי משובח המתאים לאווירת החג.

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם