איך לבחור מקום לחתונה קטנה?

איך לבחור מקום לחתונה קטנה
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

איך לבחור מקום לחתונה קטנה?

ישנם לא מעט מקומות, המתאימים בעיקר לחתונות קטנות. האפשרויות הן רבות ומגוונות, והבחירה לא תמיד קלה. איך לבחור מקום לחתונה קטנה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם. חתונה קטנה ומצומצמת יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם. תוכלו לחגוג אותה בכל סגנון שתרצו ולשלב בה גם אטרקציות שונות, שתהפוכנה את האירוע הזה למיוחד עוד יותר.

עיצוב וסגנון

כשמדובר באולם אירועים, גן אירועים או כל מקום אחר שבו אתם רוצים לערוך את החתונה שלכם, חשוב לשים דגש על העיצוב ועל הסגנון. במרבים המקרים אלה הם מקומות קטנים ואינטימיים גם כן, שכל פרט ופרט בהם בולט לעין.

מסעדה כשרה לאירועים קטנים

מקום מעוצב ומסוגנן יוצר את האווירה הנכונה וגם נתפס, ובעיקר על ידי האורחים, כמקום איכותי ויוקרתי מאד. כדאי לבקר במספר מקומות שונים לפני שמחליטים ולהתייחס לכל הפרטים, קטנים וגדולים כאחד. חשוב לבחור מקום המעוצב בהתאם לסגנון האישי ובעיקר גם בהתאם לסגנון האירוע שבו מעוניינים (אירוע מוקפד מאד? אירוע קליל ומשוחרר? ועוד).

אם התחברתם לקונספט העיצובי של אולם אירועים בדרום תל אביב, תוכלו לשריין לעצמכם תאריך לאירוע קטן בתל אביב.

התאמה מדויקת לצרכים ולרצונות

לפני שיוצאים לדרך ומתחילים במשימת החיפוש, כדאי להגדיר מראש את הצרכים ואת הרצונות. מומלץ להכין רשימה מסודרת עם כל הפרמטרים החשובים לכם, הן במקום עצמו והן באירוע כולו. כדאי להתייחס למספר המוזמנים לאירוע, לסגנון האירוע שבו מעוניינים – האם רוצים חתונה בטבע? האם מעוניינים דווקא באירוע במקום סגור ומפואר? האם זו צפויה אולי להיות חתונה קטנה אלטרנטיבית, בסגנון קצת אחר? לכל סגנון מאפיינים שונים ודרישות אחרות. הגדרתם לפני החיפוש תעזור לכם במציאת המקום המתאים.

איך לבחור מקום לחתונה קטנה

מיקום נוח ונגיש

בדומה לכל אירוע אחר, גם כשמחפשים מקום מתאים לחתונה קטנה, חשוב לשים דגש רב על מיקומו. כדאי לחפש מקומות שקל לאתר אותם, מקומות נגישים שמובילים אליהם כבישים נוחים. בין אם מדובר בחוף הים או אולי ביער או אפילו במדבר, יש לבדוק מראש כיצד מגיעים לכל מקום ולוודא שהגישה אליה קלה. חשוב מאד לבדוק האם ישנם מקומות חנייה צמודים, ואם לא – לארגן הסעה ישירה אל המקום. במידה ומדובר במקום מרוחק ומבודד מאד, אפשר לשקול לשלב גם לינה במקום ולדאוג לפתרונות מתאימים לאורחים, שמגיעים מרחוק.

איך לבחור מקום לחתונה קטנה במחיר משתלם

חתונה קטנה יכולה לעלות לא מעט כסף, ובמיוחד אם בוחרים להשקיע במקום ובפרמטרים האחרים, הנלווים לאירוע. אולם, לא תמיד מוכרחים להוציא סכומי כסף גבוהים מאד ועם קצת מאמץ ותשומת לב אפשר למצוא מקומות נהדרים וגם לא יקרים שיהיו מושלמים לאירוע כזה. כדאי להשוות בין כמה מקומות שונים ולבחון את העלויות הנדרשות וגם לקחת בחשבון את כל ההוצאות הנוספות (עבור הדי.'גי, עבור הצלם, עבור שירותי הקייטרינג ועוד).

מיקום נוח ונגיש

מקום לחתונה קטנה בתל אביב

מקום לחתונה קטנה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון חתונה. המקום צריך להיות מסוגל להכיל את מספר האורחים המוזמנים, וגם לספק מקום לכל שאר הצרכים של האירוע כמו קייטרינג ובידור. אבל מה אם אתה רוצה משהו קטן יותר? כאשר אתם חושבים על מקום לחתונה קטנה, ייתכן שעלה בדעתכם לקיים את האירוע שלכם בגינה או על גג פתוח, אבל יש הרבה אפשרויות אחרות שיכולות בהחלט להשתלם לכם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. חתונה קטנה היא דרך מושלמת לחגוג עם המשפחה והחברים. אפשר לקיים אותה במסעדה או באולם אירועים קטן ואינטימי המציע: תפריט שף בהתאמה אישית, חדר לחתן ולכלה, חדר להורי החתן והכלה, חדר פרטי במסעדה.

גן האירועים אקוסטה, מציע מקום לחתונה קטנה בתל אביב, בו תוכלו למצוא אירועי בוטיק קטנים, החל מחתונה קטנה בתל אביב ועד מסיבות מצווה, בריתות, ימי הולדת, אירועי קונספט, מסיבות השקה ואירועי חברה. יש אנשים שחושבים כי מקום לחתונה קטנה יאפשר להם ליהנות מפטור על ארגון והפקת הקונספט הקולינרי של האירוע, אבל זה לא נכון. אתם עדיין תצטרכו למצוא שף שיבשל את האוכל לאורחים שלכם ואף יספק משקאות כדי שלכולם יהיה מספיק אוכל ושתיה במהלך קבלת הפנים.

אם אתם מחפשים מקום לחתונות קטנות שבהם תוכלו לערוך את החתונה הקטנה שלכם, יש הרבה אפשרויות שתוכלו לבחור:

  1. מסעדה קטנה שיכולה להכיל עד 100 איש
  2. בית פרטי או גינה לאירועים קטנים
  3. אולם אירועים קטן המשמש גם מקום לאירועים קטנים

חתונה קטנה היא חתונה שבה הטקס והקבלה הם גם קטנים וגם אינטימיים. היא מושלמת לזוגות שלא רוצים להוציא הרבה כסף על האירוע ולמי שלא צריך רשימת מוזמנים גדולה. חתונה קטנה לא מיוחדת פחות מחגיגה גדולה של יום הנישואין עבור כל הצדדים. למעשה, מדובר בקונספט של אירוע חתונה קטנה שבו יציינו בני הזוג אבן דרך משמעותית בחייהם, זמן לחגוג את עומק אהבתם וליהנות עם חבריהם ובני משפחתם. יתרון נוסף בחתונה קטנה הוא שככל שמספר המוזמנים פוחת, כך גם הלחץ יורד וזהו פקטור חשוב לא פחות שעל בני הזוג להביא בחשבון ביום חתונתם.

כדי לערוך חתונה קטנה, חשוב להתמקד בפרטים הקטנים שייצרו את אפקט הוואו ביום המאושר בחייכם. כדאי לשקול את קיום נדרי החתונה בטקס עצמו במקום בקבלת הפנים. זה יחסוך לכם זמן רב שאותו תוכלו להקדיש יותר לצילומים ולריקודים עצמם, שהם חלקים חשובים ביותר ביום החתונה. חשוב שתזכרו שחתונה לא חייבת לעלות מאות אלפי שקלים כדי שהיום שלכם יהיה מיוחד ואף על פי שחלק מהאנשים היו מעוניינים בהפקת אירוע נוצץ כמו של הכוכבים הגדולים, אחרים מעדיפים אירוע אינטימי ואישי יותר בעלויות נמוכות יותר שאפשר יהיה לעמוד בהם.

תכנון חתונה הוא תהליך שלוקח זמן. זה יכול לקחת עד שנה לתכנן חתונה קטנה. יש הרבה החלטות שצריך לקבל, החל בבחירת המקום והקייטרינג ועד למציאת הצלם והמוזיקאי המושלמים.זוהי טעות נפוצה לחשוב שחתונה חייבת להיות יקרה כדי שיאהבו אתכם יותר. במציאות, כל מה שאתם צריכים זה להיראות עם בני הזוג שלכם וכל עוד החברים ובני משפחה שלכם יהיו מוכנים לכבד אתכם בנוכחותם, אנו מאמינים שהחתונה שלכם תהיה לא נוצצת פחות גם בעלויות נמוכות יותר. הטקס יתקיים בדרך כלל באולם אירועים בתל אביב המתאים למספר מוזמנים קטן יותר או בביתו של מישהו שיכול לשמש מקום לאירוח החברים קרובים ובני המשפחה, ולקיים בו חופה כדת משה וישראל.

מאמרים נוספים
אטרקציות מגניבות לאירועים

מבחר ענק של אטרקציות מגניבות לאירועים. הטרנד כיום בעולם האטרקציות לאירועים זה אטרקציות טכנולוגיות ועדכנית לאותה תקופה, אנשים מחפשים לפנק את האורחים שלהם באירוע אטרקציה

טיפים ליום כיף מושלם לעובדים

לפעמים צריך לשבור את השגרה היומיומית של העובדים ולפנק אותם ביום כיף, פשוט כי מגיע להם (וגם לכם כמובן) על המאמצים, ההתמדה והעבודה שאתם עושים

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם