אירועים קטנים בתל אביב

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כל מה שאתם צריכים לדעת על אירועים קטנים

אירועים קטנים בתקציב שפוי

אם אתם מחפשים מקום לחגוג בו ברית/ה, חינה, בר/ת מצווה, יום הולדת או אפילו חתונה קטנה, אנו ממליצים לכם לחפש מקום שיאפשר לכם לקיים אירועים קטנים בתקציב שפוי. אירועים קטנים מתאימים לכל מי שמעוניין לחגוג אירוע קטן עם בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד. מספר המוזמנים לא יעלה בדרך כלל על 250, ובמקרים רבים אירוע קטן יחשב עד 200 מוזמנים בלבד.

אולם אירועים קטנים בתל אביב

כאשר אנו מדברים על אולם אירועים קטנים בתל אביב, לפעמים המילה קטן מטעה אותנו. היא יוצרת אצלנו אסוציאציה של משהו שולי, חשוב פחות ופחות מושקע. אבל אנחנו יודעים שזה לא כך, הניסיון שלנו מוכיח זאת.

כבר מזמן הבנו שפחות זה הרבה יותר, אבל אולי יש צורך להפריח איזה מיתוס או שניים לגבי אולם אירועים קטנים בתל אביב. אירוע קטן הוא לא שמח פחות – יש פחות מוזמנים ופחות התקהלות אבל אלו לגמרי היתרונות מצד שני.

אקוסטה הוא הבחירה המקורית, המעוצבת והמועדפת היום על בעלי אירועים קטנים ויוקרתיים בתל אביב. אנחנו מתמחים באירועים קטנים מכל הסוגים: חתונות, בר / בת מצווה, שמחת ברית, ימי הולדת וכן מקיימים שמחות במקום קטן לאירועים כמו גם אירועי קונספט וארוחות פרטיות באוירה אינטימית.

באולם אירועים קטנים האורחים נבחרים בקפידה, הם שם כי הם ממלאים תפקיד חשוב בחייכם והם שותפים ומרגישים את זה. באירוע קטן תוכלו גם להעניק להם יחס אישי ולהחליף יותר מ״שלום״ מהיר בכניסה ונשיקת פרידה ביציאה.

מקום לאירועים קטנים

מחפשים מקום לאירועים קטנים? יש לנו גינה קסומה בתל אביב שיכולה להתאים לאירועי בוטיק קטנים. מקום קטן לחתונה, אירועי מצווה, ברית, ימי הולדת בגן אירועים ומסעדת שף עם חדר פרטי.

מסעדה כשרה לאירועים קטנים

מקום לאירועים קטנים הוא חלל אירועי בוטיק בלב העיר הפונה למי שרוצה ליצור חוויה אינטימית ובלתי נשכחת. הצוות של אקוסטה, מקום לאירועים קטנים מתחייב להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, ויעבוד אתכם בצמוד לעיצוב חוויה ייחודית שתהיה מושלמת לצרכיכם.

אנו באקוסטה (בית קרנדג'י לשעבר) נרגשים להציג בפניכם גן אירועים קטן לאירועים פרטיים ועסקיים בתל אביב. אקוסטה, בית מארח בפלורנטין מציע אולם אירועים קטן שבו תוכלו לקיים אירוע עד 200 מוזמנים. באקוסטה תוכלו לקיים אירוע קטן, אינטימי ובלתי נשכח, אירוע בוטיק לחברים הקרובים ובני המשפחה הקרובים.

מקום קטן לחתונה קטנה

שמנו לעצמנו למטרה למצוא עבורכם מקום קטן לחתונה, חתונה קטנה עד 200 מוזמנים בה תוכלו לקיים את היום הקסום ביותר בחייכם. אירוע רומנטי בגן אירועים קטנים בתל אביב, מסעדת שף עם חדר פרטי המציע קונספט ייחודי לחתונה קטנה בתל אביב.

איך לבחור מקום לחתונה קטנה

מקום לאירועים קטנים ומיוחדים

באקוסטה אפשר לחגוג אירועים מיוחדים עם קונספט (מסיבות נושא). אם אתם מחפשים רעיון מקורי למסיבת נושא לאירוע קטן בגן אירועים קטן ומסעדת שף בוטיק בתל אביב, תוכלו לקבל השראה מאירועי הקונספט שהתקיימו באקוסטה.

גינה קסומה בלב תל אביב

רחוב אוריאל אקוסטה הוא מדרחוב מיוחד ושונה בנוף של שכונת פלורנטין. אקוסטה הוא בית אבן מלא מסתורין בלב השכונה. החלל הוא ורסטילי, בעל לאייאאוט גמיש המאפשר התאמה אישית לסוג האירוע וקהל המשתתפים. הבית עוצב ותוכנן ע“י המעצב חיים קרנדג‘י, אשר אסף פרטי אומנות אקלקטיים ממקומות שונים ברחבי העולם.למבנה המיוחד סלון קבלת פנים ובר עשיר, חדר ישיבות, קומת גלריה מאובזרת, וגולת הכותרת – הפטיו הממוזג, שהוא למעשה גינה פריזאית חבויה. עץ, אבן וברזל הם החומרים הדומיננטיים  בעיצוב  המקום ומהווים תפאורה נהדרת לכל אירוע

איך מוצאים מקום לאירועים קטנים בתל אביב?

לא תמיד זה קל למצוא מקום מתאים לאירועים קטנים בתל אביב. ייתכן שתמצאו מקום לטעמכם אך הוא יהיה יקר מידי כיוון שהמחיר מתחלק למספר האנשים. או שתמצאו מקום בדיוק במידה, אך ללא שום סידורי חנייה.

האירוע שלכם הוא תמיד אירוע חשוב ולכן אין כאן מקום לפשרה, אתם חייבים את המקום המושלם, על כל היבטי השלמות.

אז על מה לשים דגש כשמדובר על אירועים קטנים בתל אביב?

תפריט מותאם אישית

התפריט לאירוע שלכם יורכב ממיטב חומרי הגלם העונתיים. שף אורי לוי יבנה יחד אתכם את התפריט בהתאם להעדפות ולטעמים האהובים עליכם. התפריט שלנו מורכב ממנות קטנות ובינוניות מהמטבח המקומי, לצד בישול מהמטבחים של אגן הים התיכון: איטליה, יוון וספרד. אורי משלב בתפריטיו גם מנות מקוריות המבוססות על חומרי גלם מאסיה וטכניקות בישול מערביות.

קייטרינג לאירועים קטנים

המיקום והחניה

אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב אז כנראה כבר הגעתם למסקנה הנכונה – לקיים את האירוע בעיר התרבות והעסקים המרכזית של ישראל. אך הבעיה בכרך התל אביב הגדול הוא פקקי התנועה ומצוקת החנייה.

לכן כאשר אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב, עליכם לוודא שישנם סידורי חנייה הולמים, ולא רק להסתכל על מאפייני המקום. מצוקת החנייה יכולה להשפיע בצורה שלילית על האירוע ולהשאיר בקרב האורחים רושם רע. רבים גם עשויים להגיע מאוחר בגלל חיפושי החנייה, דבר שיפגע במהלך האירוע.

אירוע קטן עם אוכל גדול

אירוע קטן, אין משמעותו התפשרות קולינרית, בדיוק להפך! התמקדות באירועים קטנים של עד 200 איש מאפשרת למטבח השף שלנו להתמקד בפרטים הקטנים של כל מנה ומנה. זה מתחיל בבחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, המשולבים עם יצירתיות וצורת הגשה מרשימה. אירוע קטן חייב להיות אירוע איכותי, כאילו כל האיכות מתרכזת לתוכו.

מטבח השף שלנו מספק חוויה עילית המזכירה יותר חוויה של ביקור במסעדת גורמה יוקרתית ולא אולם אירועים. מטבח השף של בית קרנדג׳י יכול להתאים את עצמו לכל סוג של אירוע, עם מנות טעימות ואטרקטיביות.

קייטרינג לאירועים קטנים

אירוע חתונה קטן באולם בוטיק

אירוע חתונה קטן באולם בוטיק היא חוויה ייחודית ואינטימית, המאפשרת לזוג לחלוק את רגעי שמחתם עם הקרובים ביותר ללבם. האווירה באולם בוטיק היא חמימה ואישית, כאשר כל פרט ופרט נבחר בקפידה כדי לשקף את טעמם האישי של החתן והכלה. במקום המומלץ לקיום חתונה קטנה, הקישוטים הם עדינים ומתוחכמים וכוללים פרחים, תאורה נעימה ושולחנות מעוצבים בטוב טעם.

מספר האורחים באירוע חתונה קטן כזה בדרך כלל מוגבל, מה שיוצר תחושה של קרבה וחמימות. הזוג יכול להקדיש זמן לכל אורח באופן אישי, מה שמגביר את החוויה הזוגית והחברתית של האירוע. האוכל והשתייה בדרך כלל מותאמים אישית לטעמי הזוג ולאורחים, כוללים תפריטים גורמה ומשקאות איכותיים.

חתונות קטנות בישראל

גמישות במספר המוזמנים

לכל אולם אירועים ישנה קיבולת מקסימלית של אורחים. ההיגיון אומר שאם נכנסים במקום 500 איש אז בוודאי הוא מתאים גם ל200 איש. אך בפועל זה לא ממש עובד כך.

אירוע קטן באולם אירועים גדול עלול להיות ריק ושומם. כאשר מחפשים מקומות לאירועים בתל אביב אתם חייבים מקום במידות המתאימות. מהבחינה הזו אקוסטה פותרים לכם את כל הבעיות בעזרת מבנה רב מתחמי מתוחכם המאפשר להשתמש במתחמים השונים בהתאם לכמות האנשים

חוסכים לכם הרבה כסף

מי אמר שאי אפשר לתכנן חתונה קטנה בתקציב שפוי וגם לחגוג בענק? באקוסטה תוכלו לקיים חתונה קטנה באולם אירועים עם חדר פרטי במסעדת יוקרה, מאכלי גורמה, שף פרטי וקונספט קולינרי ייחודי במחיר ללא תחרות. אם אתם מחפשים מקום קטן לחתונה או לאירוע קטן בדרום תל אביב, תוכלו להיות בטוחים כי באקוסטה תקבלו יחס אישי ואדיב, שירותי הסעדה מקצועיים, חדר פרטי במסעדה וארבעה מתחמים נפרדים שבהם תוכלו לקיים אירוע קטן בתל אביב.
אירועי בוטיק

חוגגים יום הולדת במסעדת בוטיק

מחפשים מקום קטן וייחודי שבו תוכלו לחגוג יום הולדת? באקוסטה תוכלו לחגוג יום הולדת בתל אביב במסעדת בוטיק עד 200 מוזמנים. ניתן לקיים מסיבות ימי הולדת במסעדה המתאימים לילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. קונספט לימי הולדת בהתאמה אישית לכל סוגי האירועים.

מה במקום?

מטבח שף כשר בשרי או חלבי, מערכת הגברה מקצועית, חניון צמוד, אלכוהול משובח לבני 18 ומעלה.

איפה חוגגים?

בגן האירועים אקוסטה, מקום קטן לאירוע בתל אביב הממוקם ברחוב אוריאל אקוסטה 7 תל אביב יפו.

מה אוכלים?

האג'נדה הקולינרית של השף אורי לוי, השף הראשי באקוסטה מתאימה לכל אירוע באופן אישי. יחד, נרכיב עבורכם תפריט אישי בהתאם להעדפות שלכם ושל המוזמנים שלכם. התפריט שלנו מורכב ממנות קטנות ובינוניות המגיעות מהמטבח האיטלקי, היווני והספרדי וכן לצד טכניקות בישול מערביות.
מאמרים נוספים
אטרקציות לעובדי חברה

מחקרים מעידים שהדבר המהותי ביותר לעובד במסגרת עבודתו, הוא לא עניין השכר כי אם מידת הערך והסיפוק שיש לו בעבודה ולרבות היחס שהוא מקבל מהמנהלים

הפקת אירוע בר מצווה

מתכוונים לחגוג בקרוב בר מצווה לבן שלכם? אין ספק שמדובר ברגע מרגש, אבל בכדי לחגוג את הרגעים הללו בצורה מושלמת, תצטרכו לתכנן היטב כל פרט

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם