מסעדות עם חדר פרטי

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מסעדות עם חדר פרטי לאירועים קטנים

הרעיון של מסעדות עם חדר פרטי הוא לספק פרטיות לסועדים שרוצים לברוח מהרעש, מההמונים ומההמולה של המקומות הציבוריים.

לחלק מהמסעדות הללו יש רק חדר פרטי אחד או שניים שיכולים להכיל כ-10 אנשים, בעוד שבאחרות יש הרבה יותר. הם גם שונים בגודל ובמחיר.

למסעדות רבות יש חדר פרטי משלהן לאירועים ופגישות פרטיים. אפשר לשכור חדרים אלו לפי שעה כדי לארח מסיבות וארוחות ערב עם חברים קרובים ובני משפחה. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לחדר ישיבות במלון.

במסעדה חדרים פרטיים שיכולים להכיל עד 20 איש. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג מהפרעות או הסחות דעת בזמן שאתם עובדים על עניינים עסקיים חשובים.

יש הרבה מקומות לאכול בעולם, אבל לא לכולם יש זמן או כסף לנסות את כולם. ולפעמים, אנשים היו רוצים לאכול ארוחה עם יקיריהם ללא כל הפרעות.

כאן נכנסת לתמונה המסעדה עם חדר פרטי!

מסעדה עם חדר פרטי

אירוע במסעדה יכול להיות מושלם לאירועים רומנטיים וחגיגות משפחתיות קטנות. האוכל מצוין ותוכלו אפילו להזמין את היין האהוב עליכם לארוחת הערב המיוחדת.

**חדר פרטי הוא חדר במסעדה שמיועד לקבוצה ומאפשר לה לסעוד יחד.

יש להזמין מראש מקום במסעדה לפחות 24 שעות מראש, כדי לשריין חדר פרטי במסעדה לכל מטרה או אירוע.

יש מגוון מנות לבחירה, ממנות שף איטלקיות קלאסיות כגון פסטה, ועד מנות השף הביתיות והמסורתיות.

יש הרבה סוגים שונים של מסעדות עם חדרים פרטיים. סוג אחד של מסעדה עם חדר פרטי הוא מזנון שעובד לפי קונספט "אכול כפי יכולתך", מסעדה מסוג זה כוללת בדרך כלל פינת אוכל גדולה הכוללת כמות בלתי מוגבלת של אוכל בנוסף לחדרים פרטיים שניתן להשכיר על ידי הלקוחות.

הסוג השני של מסעדה עם חדר פרטי הוא מקום קטן שבו יכולים הלקוחות ליהנות משירות איכותי של מלצרים לכל שולחן, וזאת בנוסף לפרטיות שתקבלו בחדר הפרטי במסעדה.

אנו ממליצים על מסעדה עם חדר פרטי לקיום פגישה עסקית או אירועים חברתיים קטנים, כגון ימי הולדת, פגישות גיבוש והרמת כוסית.

**החדר הפרטי זמין להזמנה ופתוח לקהל הרחב בשעות קבועות. החדר יהיה סגור לקהל בעת ההזמנה, וההזמנות כפופות לזמינות.

הבחירה מתחילה מלוקיישן שיתאים לסוג האירוע ובקונספט הקולינרי שלשמו התכנסנו, כי מה יותר מבטא חגיגה? אם לא אוכל משובח, יין ומשקאות שנבחרו בקפידה וממלאים את הלב והנשמה בנחת.

בכל חגיגה אנחנו מבקשים לייצר רגעים מרגשים ובלתי נשכחים לנו ולמוזמנים שלנו, על אחת כמה וכמה בעידן בו הכל מצולם ונחשף לעיני כל, כי אז יש גם צורך להמציא כל אירוע מחדש ולדאוג לתפאורה פוטוגנית ולתיעוד מושלם שיזכיר לנו עד כמה מהנים היו אותם רגעים שהוקפאו לשנייה.

מסעדות עם חדר פרטי

היתרונות של מסעדות עם חדר פרטי

כאשר עורכים אירוע בחדר פרטי במסעדה האורחים נהנים מהמטבח והשירות המעולה של המסעדה ובאותה הזדמנות זוכים באווירה אינטימית ומנותקת משאר ההתרחשויות. האירוע נשאר פרטי, עם המוזמנים הנבחרים, ללא מבטים וללא תשומת לב משאר האורחים במסעדה.התחושה היא של אירוע פרטי מלווה בצוות שעומד לרשותנו ויחס בהתאם. החוויה מאפשרת התאמה למגוון סוגי אירועים, ימי הולדת, מסיבות אירוסין, מסיבת רווקות או אפילו מפגש מלא געגועים עם משפחה או חברים. מסעדות מגוונות מציעות לקיים אירוע פרטי וקטן ולכן מציעות לקיים אירועים בחדר נפרד.

אירוע קצת אחר במסעדה עם חדר פרטי

אירוע ייחודי כזה, מותאם אישית ללקוח, הוא חוויה יוקרתית שנרצה לתכנן תוך שימת לב לפרטים הקטנים. כי הרי החגיגות האלו, החשובות, האינטימיות אלו שיש להן משמעות אישית עמוקה למשפחה או מעגל חברים מצומצם, דורשות חשיבה אחרת. הוא לא עוד אירוע המוני בהם מברכים לשלום את האורחים ולא פוגשים אותם עד סוף הערב, זוהי חגיגה בה גם האורחים נבחרים בקפידה. כיוון שגם לא מדובר על בילוי שגרתי, כנראה שלא נבחר בשולחן במסעדה בו נחגוג את האירוע שלנו לצד מפגשים של אנשים אחרים אלא נדאג לשולחן פרטי לאירוע פרטי בחדר פרטי.

חדר פרטי במסעדה

חדר פרטי במסעדה משמש לאירוח אירועים פרטיים. אתם יכולים להשתמש בו לחתונות קטנות, מסיבות אירוסין, פגישות עם לקוחות עסקיים וכחדרי ישיבות. חדר פרטי במסעדה יכול להיות מקום מצוין לפגישות עסקים קטנים ואף מותאם מראש למספר המשתתפים בכל אירוע.

בעולם המסעדות, חדר פרטי הוא חלל מיוחד המיועד לקבוצת אנשים המעוניינים לחוות חוויה אינטימית יותר. החדרים הפרטיים נמצאים לעתים קרובות בחלקו האחורי של המסעדה ואף למצוא אותם בקומה ייעודית משלהם מעל קומת הכניסה המיועדת לכלל הסועדים.

מסעדה עם חדר פרטי

המקום שבו תאכלו בדרך כלל שקט יותר מאזור ההסעדה הראשי והוא יכול להיות מיועד גם לקבוצות קטנות יותר של אנשים. כמו כן, תוכלו ליהנות ממנות שף ייחודיות שלא נמצאות בתפריט הרשמי של המסעדה. ככה זה כשיש לכם חדר פרטי במסעדה שבו דואגים לקונספט קולינרי הכולל מנות שף לפי טעמכם האישי.

חלק מהמסעדות מציעות חדרים פרטיים למי שמעוניין להשתמש בהם כמקום לאירועים כגון פגישות, מסיבות ושמחות אחרות. בדרך כלל ישנן כניסות נפרדות המאפשרות לאנשים להיכנס ולצאת בדיסקרטיות בלי להפריע לאנשים בפינת האוכל הראשית. חלק מהמסעדות עשויות גם למנות מלצריות או מלצרים נוספים שיכולים שידאגו לשמור על אווירה חגיגית ורשמית שתתאים בדיוק לסוג האירוע שלכם. באקוסטה תוכלו לקבל חווית חדר פרטי לאירועים עם תפריט שף פרטי בהתאמה אישית.

חדרים פרטיים במסעדה לאירועים עסקיים

חדרים פרטיים במסעדות הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב האורחים מכיוון שהם מעניקים להם רמת פרטיות שאינה זמינה בישיבה פתוחה. אפשר להזמין חדרים אלה לכל סוג של אירוע ואפשר להתאים אותם בהתאם לצרכי האורח. מסעדות עם חדר פרטי מספקות מרחב אקסקלוסיבי לאורחים ליהנות מזמנם בלי להפריע לאנשים אחרים סביבם.

חדרים פרטיים בדרך כלל שמורים לקבוצות אנשים המחפשים אווירה אינטימית ורוצים לקיים פגישות צוות, פגישות עסקיות עם לקוחות בשקט ובשלווה. רוב המסעדות מציעות שירות זה מכיוון שבדרך כלל לא יקר כל כך להשכיר את המקום. חדרים קטנים ופרטיים משמשים לארוחות צהריים עסקיות ומהירות ועד ארוחות ערב רומנטיות ופרטיות לזוגות הרוצים ליהנות מזמן איכות המשלב בין ארוחה טובה ורומנטית לצד שיחות פרטיות.

בעולם המודרני, הרצון לפרטיות גדול יותר מאי פעם. זו הסיבה שלמסעדות יש כיום חדרים פרטיים בהם הלקוחות יכולים ליהנות מארוחת שף פרטי במינימום הפרעות. חדר פרטי במסעדה מספק פתרון אפקטיבי עבור אנשים שרוצים ליהנות מזמן, איכות ופרטיות בלי לדאוג שאחרים יסתכלו מעבר לכתפיים.

החדרים הפרטיים הם חוויות אוכל ייחודיות המציעות פרטיות ונוחות במתחם אקסקלוסיבי בו יכולים האורחים להשתמש כדי לאכול את ארוחותיהם בפרטיות. החדר הפרטי עשוי להיות מוגדר לסוגי אירועים ספציפיים בהתאם לבחירתכם ויש לשריין אותו מראש מצוות המסעדה.

חדרים פרטיים יוקרתיים

חדרים פרטיים נמצאים לעתים קרובות במסעדות יוקרה, במיוחד אלה עם שירות חדרים. הם נמצאים גם בבתי מלון, מרכזי כנסים ואולמות כנסים. חדרים פרטיים משמשים בדרך כלל לאירועים, חתונות, קבלות פנים, ארוחות ערב ואירועים אחרים הדורשים פרטיות או אינטימיות.

מה כל כך מיוחד בחדרים פרטיים יוקרתיים?
חדר פרטי במסעדה כולל כלי אוכל איכותיים, רשימת יינות אקסקלוסיבית והרבה יותר פרטיות. החדר הפרטי במסעדות עשוי לשמש לאירועי חברה, אירועים קטנים, או סתם כשמישהו רוצה לאכול ארוחה פרטית.

אפשר גם לשדרג את חווית ההסעדה הקולינרית באמצעות קינוחים מתוקים ומיוחדים, כגון ארטיקים וגלידות בעבודת יד באמצעות משלוחי גלידה לכל אירוע יוקרתי עם חדר פרטי במסעדה.

הגודל לא קובע?

חדר פרטי במסעדה בדרך כלל אינו גדול במיוחד והוא יכול להכיל עד 10 אנשים. לעתים קרובות הם מוגדרים כמו כל חדר אוכל רגיל אחר, עם שולחנות וכיסאות, אך יש להם גם כמה תכונות פרטיות כגון וילונות או מסכים המאפשרים לך לסגור את החלק האחורי של החדר מאורחים אחרים. חלק מהמסעדות מציעות חדרים פרטיים כדי להפוך את החוויה שלך לאישית ואינטימית יותר, בעוד שאחרות עושות זאת מכיוון שיש להן מקום מוגבל וחושבות שזו דרך יעילה להשתמש בה.

למסעדות מסוימות יש מקום ייעודי בבניין שלהן, בו הן יכולות להכיל מסיבות קטנות עד גדולות. חלל זה מציע פרטיות כך שאינך צריך לדאוג שאנשים ישמעו את השיחות שלך ליד שולחן האוכל.

החדר הפרטי במסעדה הוא המקום שבו תוכלו לארח אירוע או מסיבה קטנה המתקיימת על ידי אדם או קבוצה. האנשים המוזמנים לחדר זה הם בדרך כלל חברים קרובים או בני משפחה. כל אדם אחר בחלקים האחרים של המסעדה לא יהיה מודע למה שקורה בחדר הזה משום שחדר פרטי במסעדה מספק פרטיות לאנשים שאוכלים.

במסעדה ישנם חדרים פרטיים אחרים למטרות אחרות, אך בדרך כלל הם משמשים זוגות לארוחת ערב רומנטית.

מסעדות אחרות עם חדרים פרטיים יקרות יותר מהמסעדות האחרות. הם מציעים יותר פרטיות, וכך הם יכולים לשמש אנשים שרוצים לסגור עסקאות או לדבר האחד עם השני על דברים שהם לא רוצים שמישהו אחר ישמע.

מסעדת שף פרטי באקוסטה

דמיינו לכם ארוחת שף פרטית בגינה פריזאית הממוקמת בלב הפועם של תל אביב. אקוסטה הוא בית לאירועים קטנים המתהדר בחוויית אירוח יוצאת דופן. זהו לא עוד אולם אירועים אלא בית בעל מספר חללים המשתלבים יחדיו לחווית אירוח מושלמת.

כל חלל באקוסטה הוא בעל אופי שונה ויכול להפוך לחדר פרטי לארוחה: סלון מרווח לקבלת פנים, חדר פנימי חמים ומעוצב, קומת גלריה ופטיו שהוא גינה פריזאית קסומה שטופת אור.
החוויה הייחודית באקוסטה מתחילה מהרגע בו נכנסים מבעד לדלתות הברזל, הבית שמתגלה הינו בית מיוחד ובו יצירות אומנות ופרטי אספנות מרחבי העולם.

המקום מארח מגוון רחב של אירועים יוקרתיים לעשירון העליון, השקות של תוכניות טלוויזיה, ערבי קונספט לביצה המקומית ועד ארוחות יומולדת נוצצות ומסיבות אירוסין. החוויה היא חווית אירוח ביתית ועם זאת אקסלוסיבית. השף אורי לוי ירכיב במיוחד לאירוע תפריט ממיטב חומרי הגלם העונתיים ויתאים לכם יין ומשקאות מהבר העשיר.

אם חשקה נפשכם באירוע אינטימי – פרטי או עסקי – באקוסטה תוכלו להפוך חלום על אירוע מושלם למציאות. ללא פשרות ובהתאמה אישית אמיתית, בייחוד כאשר מדובר באירועי קונספט מסעדות עם חדר פרטי.

מאמרים נוספים
איך מוצאים מקום מושלם לאירועים?

אם אתם זוג שמתכנן אירוע בוודאי כבר התחלתם לבדוק אופציות לחתונה מושלמת. כיום רבות האלטרנטיבות שתפקידן להקנות לוקיישן מעניין ומיוחד לאירוע שלכם, כאשר ישנם שלל

ברית בתל אביב -אקוסטה

לאחר חודשים רבים של ציפייה והתרגשות סוף סוף נולד התינוק שלו חיכיתם. זוהי בהחלט סיבה לחגוג וגם להביא את התינוק בברית אברהם אבינו. כל מה

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם