חתונה קטנה בתל אביב

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

חתונה קטנה בתל אביב היא האופציה המושלמת לזוג שמחפש חתונה אינטימית במקום שיש בו אווירה טובה ומשפחתית לצד שירות אישי, אדיב ומקצועי לכל האורחים והמוזמנים.

חתונה קטנה היא הזדמנות מושלמת ליהנות מהיום עם האנשים הקרובים אליכם. זו לא חייבת להיות חגיגה גדולה, אבל היא עדיין יכולה להיות מיוחדת ובלתי נשכחת. ישנם מקומות רבים בתל אביב שיכולים להכיל חתונות קטנות יותר, וכך לא תצטרכו לדאוג לגבי מציאת מקום לאירוע האינטימי שלכם.

כל מה שרציתם לדעת על חתונה קטנה
מקום לחתונה קטנה
חתונה קטנה בתל אביב

אחד המקומות הטובים לקיים בהם חתונה קטנה בתל אביב הוא אולם האירועים אקוסטה, מקום קטן, אינטימי ורומנטי שאתם פשוט חייבים להכיר.

יש הרבה מקומות לחתונה קטנה בתל אביב. כמה מהמקומות הטובים ביותר לחתונה קטנה בתל אביב הם: אולם החתונות אקוסטה, בית קרנדג'י.

המקום הטוב ביותר לחתונה קטנה הוא בסביבה אינטימית עם מספר מועט של אורחים. יש זוגות שמעדיפים להתחתן בביתם או בחצר האחורית שלהם, אבל אם אתם מחפשים חוויה פרטית יותר, ישנן אפשרויות רבות אחרות לבחירה.

חתונה קטנה היא דרך מצוינת לשמר את האינטימיות של הטקס ולהפוך אותו לאישי יותר. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת לחסוך כסף.

אם אתם מחפשים משהו קטן ואינטימי יותר, תוכלו לקיים את האירוע שלכם עם בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד. אקוסטה יכולים לארח עד 200 איש ביום החתונה המשמעותי ביותר בחייכם, כך שאם ברצונכם לחסוך בכסף בלי להתפשר על האיכות, זה המקום להיות בו!

חתונה קטנה בתל אביב, חודש מאי, מזג האוויר נפלא ועונת החתונות נפתחת. הדבר מעלה בי זיכרונות מלפני כעשור, תקופה שבה מרבית חברי התחתנו. אחד הזיכרונות של מאותה התקופה הוא הנסיעות הארוכות, מביתי באזור המרכז, לעבר כפרים ומושבים בעם פעלו גני אירועים אשר נחשבו, לפחות באותה התקופה, לשיא הסטייל בתחום החתונות. כל החתונות בהחלט היו מוצלחות אבל המרחקים תמיד סיבכו את הדברים וגרמו לי לתהות האם אין אולמות אירועים בתל אביב?

נדמה שהתרגלנו לחתונות הגדולות באמת, אלו שמזכירות את החתונה המלכותית של הנסיך הארי (אולי מינוס הסיור בכרכרה ברחבי הממלכה). גם החתונות בישראל נעשות גדולות עם השנים. מאות אורחים מוזמנים לאולם אירועים גדול, אוטובוסים מגיעים מכל קצוות הארץ עם נוסעים שמגיעים כדי לכבד את הזוג, ובמקרים רבים – אפשר להודות – אנחנו לא ממש יודעים מי הגיע מהצד של החתן ומי מהצד של הכלה. הבשורה הטובה היא שבין שלל החתונות המפוארות והגדולות אפשר לתכנן גם אירוע קצת יותר קטן והרבה יותר אינטימי. הוא יהיה מרהיב לא פחות, ובמקרים רבים אפילו יותר. מוכנים להתחיל?

אולמות אירועים קטנים בתל אביב וגם אולמות לאירועים גדולים תמיד היו. אך כנראה האווירה בעולמות האירועים של רחוב המסגר לא דיברו אל מעגל חברי אשר העדיפו להתחתן מחוץ לעיר.

מה השתנה בסצנת החתונות של תל אביב?

נראה שישנם שלושה דברים שהשתנו בסצנת החתונות בארץ והעלו את קרנים של אולמות אירועים בתל אביב, עם דגש על אירועים קטנים בתל אביב.

חתונה קטנה בתל אביב

השינוי הראשון הוא ההבנה בקרב ציבור המתחתנים כי חתונה קטנה בתל אביב היא הדבר הטוב ביותר. חתונה קטנה המתרכזת במעגל המשפחה והחברים הקרובים מעניקה לכולם חוויה אינטימית יותר ונעימה. כל משאבי האירוע וכל תשומת הלב מופנית לעבר מספר קטן יחסית של אורחים וחווית האירוח זוכה לשדרוג משמעותי.

השינוי השני הוא הטרנדים האורבניים, שוברי המוסכמות וחוצי הגבולות. ציבור המתחתנים היום רוצה את הטוב ביותר ומחפש אחר הטרנדים החמים ביותר כמו במתחמי האירועים בחו“ל.

לפרטים נוספים על חתונה קטנה בת"א

חתונה קטנה במרכז - האם מבחינה כספית זה שווה?

החלטתם לערוך חתונה קטנה במרכז? איזה יופי, אין דבר מרגש יותר מאהבה של שני בני זוג הנשבעים לחיות זה עם זה לנצח. כך חתונה היא אירוע ייחודי ובעל משמעויות עצומות לזוג ולמשפחתו. אך כאשר אנו מתחתנים אנו צריכים לחשוב על עשרות דברים ולקבל החלטות במאות נושאים. אחד הנושאים האקוטיים ביותר והחשובים ביותר שיש הוא איזה חתונה לערוך, חתונה קטנה או גדולה. כיום ניתן לומר כי חתונה קטנה בתל אביב הפכה לטרנד החם ביותר בעולם החתונות. בחתונה קטנה יש משהו ייחודי ומיוחד ההופך אותה לשונה מחתונה גדולה. ההתרגשות בחתונה קטנה היא הרבה יותר גדולה ועל כך יש לתת את הדעת. אך אחת השאלות המרכזיות ביותר היא האם זה משתלם לערוך חתונה קטנה בתל אביב? התשובה היא כן מוחלט וזאת עקב הסיבה שההוצאה על חתונה קטנה היא הרבה יותר קטנה מאשר על חתונה גדולה ולכן זה כה משתלם.

האם לערב את ההורים בחתונה?

בכדי לממן חתונה קטנה בתל אביב, או בכול אזור בארץ אנחנו פונים פעמים רבות לעזרת ההורים. אך שימו לב מרגע שההורים מעורבים בארגון החתונה זהו פתוח לריבים ולמחלוקות, בין שני הצדדים שמתחתנים ובין הזוג להורים. על כן בכדי להימנע מריבים עם ההורים חשבו פעמיים לפני שאתם מערבים אותם בהחלטות החתונה. אמנם תצטרכו להוציא יותר כסף בעצמכם אך לא תצטרכו לחשוש שמא יהיו כעסים וריבים שיהרסו את כניסתכם לעולם הנישואין. עדיף שאת ההחלטות תקבלו אתם ותמיד אפשר לקבל עצה מאב או אם בנוגע למקום לחתונה קטנה אך לא לתת להם להחליט על הכול מכיוון שחתונה היא האירוע שלכם – בני הזוג המאושרים.

מקומות לחתונות קטנות בלוקיישן המתאים

מארגני חתונות בתל אביב מומחים בתחום החתונות ויכולים לספק לכם רשימת מקומות לחתונות קטנות בתל אביב שיהפכו את היום שלכם למיוחד. לכן, כשאתם מתחילים לחפש לוקיישן לחתונה שלכם בדקו מה גודל האולם ולכמה אורחים הוא מיועד.

המקום הטוב ביותר לקיים בו חתונה קטנה הוא בעיר תל אביב. זו העיר שיש בה הכול, מחופים ועד ארכיטקטורה מודרנית. תופתעו לדעת שבין שלל האולמות המציעים מרחב גדול שיתאים גם ל-600 מוזמנים, יש שפע של מקומות מופלאים ומזמינים שמתאימים גם לקהל קטן הרבה יותר – עד 250 אורחים.

אחרי שתסננו רק את המקומות שמתאימים לאירועים קטנים תוכלו להמשיך הלאה אל הפרטים החשובים הבאים, והם אמנם לא רבים אבל גם איתם אפשר להתמודד (ויש לנו טיפים כמובן). לחלופין, אפשר למצוא גם מקומות לחתונות קטנות בתל אביב.

תפריט האוכל והאלכוהול

כמו שכולנו יודעים היטב, חתונה טובה כוללת אוכל טוב. היא בדרך כלל גם כוללת אלכוהול משובח, בין אם מדובר בקוקטיילים צבעוניים או ביין איכותי. כשאתם בוחרים את המקום האידאלי לחתונה שלכם אל תמהרו לבחור במקום היפה ביותר לפני שטעמתם את התפריט. בדקו גם את המגוון המוצע לכם כדי שתוכלו לוודא שיש שפע והיצע לכולם, גם לחברים הטבעוניים, לאחיין הרגיש לגלוטן ולדוד שלא מסוגל בלי סטייק עסיסי וטוב. תפריט עשיר וטעים יהפוך את האירוע שלכם להצלחה גדולה, וכולנו יודעים על מה אנחנו מדברים ביום שאחרי החתונה: השמלה של הכלה, המוזיקה אבל בעיקר על האוכל, על השפע ועל הטעם הנפלא.

המוזיקה הטובה ביותר

קשה לומר מה היא המוזיקה הטובה ביותר לאירוע שלכם, פשוט משום שלכל אחד טעם משלו. בסופו של יום השאלה הגדולה באמת היא איזה תקליטן יקלע לטעם שלכם וגם יבין את האורחים שלכם. היכולת של הדיג'יי לזהות את הקהל, לקלוט את האנרגיה ולבחור את המוזיקה שתגרום להם לרקוד ולהשתולל עד אור הבוקר – היא זו שתעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח ושמח לבין שיממון שאתם ממש לא רוצים בחתונה שלכם. אם תבחרו את המיקום האידאלי, את האולם המתאים לקונספט ולגודל האירוע שלכם, וגם את האוכל המגוון והעשיר שמשתלב עם מוזיקה משובחת, החתונה הזו תהיה ללא ספק בלתי נשכחת.

חתונה קטנה בתל אביב במימון עצמי

אז אם לא נבקש כסף מההורים, כיצד ניתן לממן את החתונה? התשובה היא שניתן לממנה באופן פשוט ביותר, ניתן לקחת הלוואה למימון החתונה ובכסף שנקבל מהאורחים נחזיר את ההלוואה. זהו פתרון פשוט ביותר וקל ביותר היכול לעזור לכם לממן חתונה בתל אביב בקלות וללא בעיות.

חתונה קטנה בתל אביב

חתונות קטנות באקוסטה

אחד המקומות אשר מבטאים בצורה הטובה ביותר את התמורות שחלו בתחום החתונות, ובולט בשונותו בהשוואה לאולמות אירועים בתל אביב הוא אקוסטה, מתחם אירועים אשר בחר להתמקד בנישה זו של אירועים קטנים בתל אביב. כל התכנון, העיצוב, התשתיות והגישה של הצוות הארגוני אשר מלווה אתכם, נועדו לשרת בצורה הטובה ביותר את מי שמחפש מקום לחתונה קטנה בתל אביב

באקוסטה תוכלו לחגוג את האירוע המיוחד שלכם באווירה קסומה ושונה הנובעת מהעיצוב המיוחד של המקום – עיצוב מודרני על תשתיות של מבנה שעמד במבחן הזמן, כמו בית אצולה אירופאי. במקום מוצגים פרטי אומנות אשר נאספו ברחבי העולם והוכנסו אל תוך המבנה המורכב מכמה חללים והם חלק מהסוד המעניק למקום את תחושת הביתיות.

באקוסטה יספקו עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל חתונה קטנה בתל אביב, קטנה אך בלתי נשכחת.

באקוסטה תוכלו למצוא גן אירועים לאירוע קטן עד 200 מוזמנים, בו תוכלו לקיים אירוע חתונה קטנה בתל אביב.

נגן וידאו

🎁 רעיונות למתנות קטנות לאורחים

הנה כמה רעיונות למתנות קטנות לאורחים בחתונה קטנה ומיוחדת:

  1. מיני בקבוקי שמפניה או בקבוקי יין שעליהם כתובים שמות החתן והכלה ותאריך החתונה על התווית
  2. שקיות ממתקים קטנות בהתאמה אישית לחתונה קטנה ואינטימית מלאות בשוקולדים או ממתקים אחרים לבחירתכם
  3. עציצים קטנים, כמו סוקולנטים, עם מכתב תודה מוצמד אליהם
  4. צנצנות קטנות של ריבה או דבש טבעי תוצרת בית עם תווית אישית עם פרטי החתונה שלכם
  5. מסגרות תמונה מיניאטוריות עם תמונה של בני הזוג
  6. תחתיות או פותחני בקבוקים בעיצוב אישי עם שם הזוג ותאריך החתונה
  7. נרות אישיים בניחוח האהוב על בני הזוג
  8. מחברות או יומנים עם מכתב תודה מבני הזוג
  9. כוסות שוט או כוסות יין עם שם הזוג ותאריך החתונה
  10. עטים וסימניות אישיים עם שם הזוג ותאריך החתונה
מתנות קטנות לאורחים בחתונה קטנה
מתנות קטנות לאורחים

מובן שלא שכחנו את האחרון שברשימה; מגנט אישי לחתונה קטנה ומיוחדת, פשוט כי רצינו להיות יצירתיים. תרגישו חופשי לבחור כל מתנה שתרגיש לכם נכון, מצד אחד נוחה בכיס ומצד שני מיוחדת הן בעיניכם והן בעיני האורחים.

מאמרים נוספים
9 דברים שכדאי לעשות ביום החתונה

תמיד חלמתי שיום החתונה שלי יראה בדיוק כמו בסרטים. אם רק יכולתי לדעת כמה גדולה תהיה רשימת הדברים שצריך לעשות לפני, הייתי עושה הכול כדי

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם