איפה אפשר לקיים חתונה קטנה בתל אביב?

חתונה קטנה בתל אביב
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
הנה הגיע היום שבו החלטתם שאתם מתחתנים, וכעת אתם צריכים לדאוג למגוון דברים חשובים החל מחשיבה על עיצוב הזמנה לאירוע המשמח, לחליפת חתן ושמלת כלה, לצוות צילום, לרשימת המוזמנים שלכם וחשוב מכל עליכם למצוא מקום קטן שבו תוכלו לערוך חתונה קטנה בתל אביב. איפה אפשר לקיים חתונה קטנה בתל אביב ולשמור על רמה גבוהה? כל התשובות על חתונות בתל אביב בהמשך.איפה אפשר לקיים חתונה קטנה בתל אביב

חתונות בתל אביב

חתונות בתל אביב עם קונספט של אירועי בוטיק קטנים, יכולות להתאים לכל סוגי האירועים. בין אם מדובר באירועים פרטיים כגון: חתונות בתל אביב, אירועי מצווה (בר מצווה ובת מצווה בתל אביב), ברית ובריתה. אם אתם מחפשים מקומות לחתונות בתל אביב, תוכלו למצוא אולם חתונות בדרום תל אביב המתאים לאירוע של עד 200 מוזמנים. באקוסטה, תוכלו להתחתן במסגרת תקציב, בלי להתפשר על האיכות.

תראו את החתן והכלה ביום חתונתם:

אז איפה אפשר לקיים חתונה קטנה בתל אביב?

כאשר אתם בוחרים לקיים חתונה אינטימית יותר עם החברים והמשפחה הקרובה, חשוב שתמצאו מקום שמותאם לחתונה מסוג זה. מקום לחתונות קטנות חייב להיות קלאסי, ברמה גבוהה, ועם זאת גם מתאים לקונספט של החתונה שלכם ולאופי שבו דמיינתם אותה. אם אתם בוחרים להתחתן בתל אביב ישנם מספר אופציות שעומדות לרשותכם:

חתונה על הגג בתל אביב

עוד דרך לחגוג את היום החשוב בחייכם הוא באמצעות חתונה על הגג בתל אביב. חתונה זאת אמנם דורשת ארגון כמו למשל מקומות ישיבה, עיצוב הגג, רשתות צל, בר משקאות, קייטרינג, ביטוח לאורחים ועוד. חתונה על הגג בתל אביב יכולה להיות חתונה מדליקה ומקורית לגמרי והיא מתאימה לזוגות שרוצים חתונה קטנה חפה ממניירות וכזאת שכולם יזכרו למשך שנים.

חתונה אינטימית

חתונה אינטימית מיועדת לכל אלו שרוצים לקיים חתונה קטנה, פרטית ומצומצמת עבור בני המשפחה הקרובים בלבד (אבא, אמא, סבא, סבתא, אחים ואחיות) ומספר חברים קרובים של בני הזוג, החתן והכלה. חתונה אינטימית וצנועה מלווה בשמחה גדולה של בני המשפחה הגרעינית וחבריהם בלבד. אקוסטה מציעים אולם לאירועים קטנים בתל אביב בו תוכלו לקיים חתונה אינטימית קטנה עם קונספט ייחודי בהתאמה אישית לכל חתונה וחתונה. מתלבטים על מקום לחתונה אינטימית בתל אביב? נשמח להציע לכם גינה קסומה וקטנה לאירועים בתל אביב שתשמח לאחר אתכם ביום הכל כך מיוחד בחייכם.חתונה קטנה ואינטימית

חתונה על חוף הים

חתונה בחוף היא חתונה אינטימית ומושלמת. הרי מה טוב יותר מהגלים השוצפים, הנוף המדהים, החול העוטף וחתונה אינטימית שכוללת דגים, פירות, מוזיקה טובה שיכולה להתנגן מלהקה או נגן, וחברים שמחזיקים עבורכם את החופה? אם אתם רוצים חתונה רומנטית במיוחד – ייתכן שחתונה בים היא התשובה עבורכם.לסיכום, קיום חתונה בתל אביב ניתן לבצע במקומות רבים. על מנת חתונה בתל אביב חשוב למצוא מקום שיכול להתאים את עצמו לצרכים שלכם, וזאת מבלי לייקר את המחיר בשל כמות האורחים המצומצמת שלכם.

מסעדות לאירועים

בנוסף תוכלו למצוא גם מסעדות שונות לאירועים קטנים בהן תוכלו לקיים את החתונה שלכם. מסעדות מסוג זה הן כאלה שמתאימות לחתונות קטנות, והם מתאימות לחתונות של 100 עד 200 מוזמנים. הבחירה בקיום חתונה במסעדה היא מקורית במיוחד, כאשר האוכל שמוגש לאורחים הוא ברמת מסעדת שף, ושימו לב שהאוכל באמת ברמה גבוהה וכי מתוך תפריט המסעדה ניתן מתוכן לבחור שלל מנות גורמה שיוגשו לאורחים שלכם. עוד מומלץ לבחור מסעדה המעוצבת בסגנון אינטימי ונעים, ובכך תוכלו להתחתן כאשר אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר חוץ מלהגיע לאירוע שלכם בצורה נוחה ונעימה.

חלל לאירועים קטנים

כיום בתל אביב ישנם שלל חללים קטנים שנועדו לחתונות אינטימיות. חללים אלו מעוצבים בסגנונות שונים החל מעיצוב וינטג', עיצוב עתיק או מבנה שעבר שימור עד לעיצוב קלאסי ומודרני. החללים ראויים ונודעו לחתונות קטנות והם מכילים מספר קטן יותר של מוזמנים מאולמות אירועים רגילים. חשוב לדעת כי החללים מותאמים לחתונות אינטימיות וייחודיות כאשר בחללים השונים ישנה המון אווירה וקסם.
מאמרים נוספים
אירועי בוטיק
חוויה יוקרתית בלב העיר

בלב העיר התוססת של תל אביב, נמצא אחד המקומות היוקרתיים והמרהיבים ביותר – אקוסטה. כאן, היוקרה מתחברת לסגנון, לאיכות ולחוויה מושלמת של אירוע. היום, נצא

מקום קטן לבר מצווה בתל אביב

הילד עולה למצוות השנה והאמת היא שלצד ההתרגשות אתם גם קצת לחוצים. הלחץ מובן, בהחלט ישנם הרבה דברים שצריך לארגן ולהתכונן ואם זו הפעם הראשונה

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם