השכרת גינה לאירוע

השכרת גינה לאירוע
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אירוע חוץ איכותי ומושקע, מתחיל בתכנון נכון. כאשר מפיקים אירוע מכל סוג תחת כיפת השמים, עליכם לקחת בחשבון פרמטרים חשובים שללא שימת דגש כראוי יוכלו בקלות להרוס לכם את האירוע, כמו – רוחות עזות וגשמים שאינם צפויים, שמש חזקה, לחות ועוד פרמטרים שונים שיכולים להפוך כל אירוע הנערך תחת כיפת השמיים ממושלם לאירוע שהוא כולו חוויה בלתי נעימה. אז מה עושים? על מנת להתגבר על מכשולים אלו ולהפיק אירוע מכל סוג בדיוק כמו שחלמתם, תוכלו להפיק אירוע בטבע על ידי השכרת גינה לאירוע ואוהלים.

למה בעצם נועדו אוהלים?

הם נועדו על מנת להגן על אורחי האירוע מפני פגעי מזג האוויר כמו – מפני רוחות חזקות, גשמים, מפני שמש חזקה ואף מפני לחות. מעבר לכך, את האוהלים כיום ניתן אפילו למזג בחורף על ידי מערכות מיזוג מיוחדות המותקנות מחוץ לאוהל, דבר זה הינו פנטסטי עבורכם, כך אורחי האירוע יוכלו ליהנות ממזג אוויר נעים בכל טמפרטורה, וכבל עונה, כמובן שגם בימי החורף יש פתרון מצוין, והוא חימום אוהלים על ידי פטריות חימום מיוחדות אשר נועדו לחמם את האוהל ולתת לאורחים הרגשה חמימה.

מתי מומלץ להיעזר בשירותי השכרת גינה לאירוע?

כאשר מתכננים כל סוג אירוע תחת כיפת השמים אם זה חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, יום כיף לעובדים, פעילויות לילדים, כנסים, ירידים ועוד אירועים שונים המתקיימים תחת כיפת השמים, מומלץ לשכור שירות השכרת גינה לאירוע ואוהלים ממגוון חברות המציעות שירותי השכרת ציוד חוץ. מעבר לאוהלים להשכרה, ניתן לראות חברות רבות המשכירות ציוד נוסף המיועד להפקת אירועים תחת כיפת השמיים כמו – פינות ישיבה מדליקות, ציוד חשמלי, תאורה, הגברה, פופים, כסאות, שולחנות ועוד מגוון רב של פריטים.

בכל מקרה כאשר בוחרים חברה להשכרת אוהלים או גינה לאירוע, יש לבחור בחברה המספקת מגוון רב של אוהלים בגדלים שונים, כך תוכלו להתאים את האוהל על פי כמות המוזמנים הצפויים להגיע לאירוע.

אוהלים באירועים? כן!

אתם לא לבד, כיום עושים שימוש רב באוהלים מסוגים שונים באירועים רבים מכל סוג. למעשה כל אירוע הנערך מחוץ לאולם לעיתים ידרוש מכסה ראוי להעניק לאורחים הבאים להשתתף בחגיגה ולכבד את בעלי השמחה אם בעבר היה זה מוזר הרי שכיום שירות השכרה של אוהלים היא לגיטימי ושכיח ואף מזמן השתלב בווריאציות שונות בשוק הפקת האירועים.

השכרת גינה לאירוע

אם אתם מתכננים אירוע פרטי או ציבורי ולא מעוניינים להשכיר לצורך כך אולם או מבנה, תכלו לבחור באופציה חלופית: לפנות לשירותי השכרת גינה לאירוע. כנס, יריד, תערוכה, חתונה, בר מצווה, בריתה, מסיבה או מופע – אלו רק דוגמאות בודדות לאירועים שניתן לקיים בתוך אוהל.

מאחר ובמרבית הפעמים מדובר באירוע חד פעמי ואין צורך ממשי ברכישת אוהל, האפשרות של השכרת אוהלים נראית כאופציה האופטימאלית והנוחה ביותר.

שימושים מגוונים של גינות

אולי לא יצא לכם לחשוב על זה בצורה כזאת, אבל היום אפשר לראות גינות כמעט בכל מקום. אוהל בהגדרתו הינו מבנה ארעי אשר נועד להכיל פעילות אנושית מסוימת. פרט לאוהל קמפינג המוכר לכולם קיימים סוגים רבים ומגוונים שלהם. מדובר באוהלים לאירועים, לחיילים, למחנאות, לצורכי בידור (למשל, קרקסים), לעריכת כנסים, ירידים, תערוכות והרשימה יכולה להיות אינסופית.

האוהלים המודרניים עשויים ממגוון חומרים או משילוב ביניהם: אוהלי מתכת, פח, ברזנט, זכוכית, פלסטיק, בד וכו'. חברות המתמחות בהקמת, השכרת אוהלים בעלות יכולת להקים אוהל בכל גודל וצורה בהתאם לצורך שאותו הוא נועד לשרת ותוך התחשבות בסוג הפעילות שצפויה להתקיים בתוכו. טכנולוגיות ההקמה המתקדמות של האוהלים מאפשרות לבנות אוהל כמעט ללא הגבלת גובה ושטח פנים. אוהלים אלו יכולים להכיל כמות של מאות ואף אלפי אנשים.

פרט ליכולתם של האוהלים להכיל מספר גדול של אנשים הם גם נראים מצוין. חברות העוסקות בתחום מבינות את ליבם של המשכירים ויודעים כי האוהלים נועדו לקיום באולם אירועים במרכז המציע מגוון אירועים מיוחדים ושמחות, לפיכך הם צריכים להיראות לתפארת. זאת הסיבה שבגינה, במהלך תכנון האוהל מחשבה רבה מוקדשת לעיצובו.

בסיום ההקמה, אפשר לצייד את האוהלים באבזור נלווה דוגמת מערכות מיזוג אוויר, מערכות תאורה והגברה, מנגנונים לפתיחה וסגירה אוטומטית של דלתות וחלונות ועוד.

מהלך סגירת העסקה

בטרם סוגרים עסקה עם חברה המספקת שירותי השכרת אוהלים מומלץ לבצע תיאום ציפיות מלא. בשלב זה יש לבחור את החומרים מהם יורכב האוהל, להחליט על מידותיו והעיצוב שלו וכמובן, לתאם את שלל הפרטים הטכניים אשר עומדים מאחורי תהליך ההשכרה: מחיר עסקה, מועד הקמה, משך זמן ההשכרה ועוד. חשוב לבדוק כי מדובר בחברה אמינה השמה דגש על הקמת אוהלים בטיחותית: מן הראוי שהאוהל ייבדק על ידי מהנדסים מוסמכים שיאשרו את בטיחותו של המבנה ויעידו על איכות הקמה ברמה גבוהה.

ואם עדיין יש לכם ספק… פניות לשירותי השכרת אוהלים הפכו לעניין שגרתי. השכרת אוהלים שמוקמים על ידי חברות הקמה מקצועיות נראים מצוין ומפארים כל אירוע.

מאמרים נוספים
מקומות למסיבת רווקות
מקומות למסיבת רווקות

נשים רבות חולמות עוד מילדות על הערב שבו ילבשו שמלה לבנה, שמלת כלה. והנה, המועד הגדול מתקרב. עוד מעט היא מתחתנת – החברה הקרובה שלך,

אולם חתונות אקוסטה
חתונה עד 150 איש

יותר ויותר אנשים מחליטים כי הם מאסו בחתונות גרנדיוזיות ומחליטים ללכת על קונספט שונה בדמות חתונה עד 150 איש. אין ספק כי התקציב של חתונה

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם

הזמנה לארוחת בשרים ויין

חברים יקרים,
מזמינים אותכם להצטרף אלינו לחוויה קולינרית יוצאת דופן עם נתחים מובחרים ויינות מהשורה הראשונה! ב-1/8, "אומצה בשוק", יבואן יינות ״בורגון קראון״ נפגשים לערב בלתי נשכח באולם האירועים ACOSTA בתל אביב.

על הערב מנצחים, השפים אורי לוי וירון עמר שיגישו 5 מנות בשר ומנת פתיחה, לצד 5 יינות שמתאימים לכם בורגון קראון. כל מנה תלווה בהסברים מקצועיים על השילוב המושלם בין הבשר ליין.

דרך הגב, רכישת כרטיס תזכה אותכם בהנחה של 20% לרכישה בבורגון קראון.