מסעדות עם חדר פרטי במרכז

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
מסעדות עם חדר פרטי במרכז יכולות להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. כך תוכלו להביא את כולם יחדיו באווירה אינטימית וחברית ולחגוג את האירוע.
רוצים לערוך אירוע עסקי במעמד של מנהלי החברה וראשי המחלקות? אולי החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מחו״ל ואתם רוצים לציין זאת באירוע בוטיק מיוחד?

 

מסעדות עם חדר פרטי במרכז

מסעדות עם חדר פרטי במרכז מאפשרות לכם לחגוג את האירוע העסקי בצורה נפרדת משאר ההתרחשויות במסעדה. לא יאה לערוך אירוע עסקי עם מנהלים ואורחים בחו״ל כאשר מסביבכם זרים שהגיעו לאכול במסעדה. באירוע בוטיק עסקי אתם רוצים למקד את תשומת הלב פנימה, לגבש את ההנהלה ולהרגיש שכל העסק הוא משפחה אחת. בשביל זה חייבים מסעדות עם חדר פרטי במרכז. כך תוכלו לערוך הרמת כוסית אינטימית, לברך ולשאת נאומים המיועדים למנהלי החברה בלבד. החדר הפרטי יאפשר לכם לקיים כל פעילות שתרצו ומתאימה לאופי האירוע.

מסעדה עם חדר פרטי

בעצם מסעדה עם חדר פרטי מאפשרת לכם ליהנות מחוויית האירוח של המסעדה, אך באווירה משודרגת. אתם מרגישים כאילו זו המסעדה הפרטית שלכם וכל צוות המטבח והמלצרים נמצאים שם בשביל לשרת אתכם בצורה הטובה יותר עם מנות טעימות מתפריט המסעדה או אולי תפריט מיוחד שהורכב לכבוד האירוע.

 

אירועים באקוסטה

מסעדה עם חדר פרטי מתאימה לרוב סוגי האירועים ורבות מהן מגיעות לרמה גבוהה וחווית אירוח יוצאת דופן. אך ישנו מקום אחד שונה ומיוחד, אשר שם בצד את כל המסעדות ומגדיר מחדש את גבולות חוויית האירוח. מסעדה עם חדר פרטי אולי יכולה לעשות את העבודה אבל אצלנו בבית מארח מדובר בחוויה אחרת אשר תשאיר את האורחים שלכם עם פה פעור.

אנו מציעים לאורחים שלכם חוויה המתחילה כבר בעיצוב המיוחד ויוצא הדופן, במבנה הישן על חלליו הרבים ועשירי האופי ולכל זאת הוספנו פרטי אומנות שנאספו ברחבי העולם. לצד העיצוב אשר יגרום לכם להחסיר פעימה יש לנו גם מטבח שף שזוכה לתשבחות רבות ותגובות נלהבות של האורחים. אנו באקוסטה, מזמינים אתכם לחגוג אירועים קטנים במסעדה עם חדר פרטי משלכם, באחד המקומות לחתונות קטנות המובילים בדרום תל אביב.

מאמרים נוספים
מסעדות עם חדר פרטי

מסעדות עם חדר פרטי לאירועים קטנים הרעיון של מסעדות עם חדר פרטי הוא לספק פרטיות לסועדים שרוצים לברוח מהרעש, מההמונים ומההמולה של המקומות הציבוריים. לחלק

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם