אירועים עסקיים במרכז

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אירועים עסקיים במרכז הם אירועים שבשגרה עבור עסקים רבים ואנחנו באקוסטה נדאג שהאירוע העסקי שלכם יהיה לא פחות ממושלם. בעזרת הכלים הרבים שברשותנו והנסיון הרב שצברנו במרוצת השנים אנו נעזור לכם למנף כל רעיון לאירוע עסקי מוצלח שעוד ידברו עליו הרבה. השקה של מוצר חדש, אירוע חברה שנתי או אירוע ללקוחות אלו כולם אירועים אשר כל עסק בינוני או גדול עורך מידי פעם. בין אם אנחנו רוצים לחזק, לשמר ולטפח קשרים עם לקוחות קיימים או בין אם מעוניינים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים ואפילו במטרה לארגן אירוע לגיבוש העובדים שלנו בחברה – מטרות אלו דורשות אירוע עסקי.

אירועים עסקיים במרכז

אירועים עסקיים במרכז

תהליך תכנון האירוע

ראשית עלינו לבחור כיצד יראה האירוע שלנו. למשל, אם החלטנו שאנחנו עורכים אירוע אך ורק ללקוחות קיימים, זאת על מנת לשמר את הקשרים עימם ולהעניק להם את התחושה שאנחנו מעריכים את העסקים שלהם אתנו. אירוע כזה חייב להתאפיין ולכלול תהליך תכנון מוקפד החל משלב הכנת רשימת מוזמנים, בו נחליט מי הם הלקוחות שאנו רוצים שיוזמנו לאירוע, נחליט האם אנחנו מזמינים אך ורק לקוחות גדולים, דבר שייתן לנו גמישות במהלך האירוע לשוחח עימם ולתת לאותם לקוחות גדולים שהוזמנו תחושה של ייחודיות והכרת תודה.

לעומת זאת, אם החלטנו לערוך אירוע גדול יותר לכלל הלקוחות זאת בכדי לתת להם את ההרגשה שהם חלק מקבוצה גדולה ואפשרות לעשות נטוורקינג אחד עם השני גם זה כמובן אפשרי.

אנחנו באקוסטה יודעים לארגן גם אירועי בוטיק קטנים למספר מצומצם של אנשים אך במקביל גם אירועים עסקיים במרכז נחשבים לאירועים גדולים יותר של 200 מוזמנים, תודות לגמישות החללים הרבים של המקום. לאחר מכן עלינו לחשוב איך יראה האירוע, האם הוא יכלול רק קבלת פנים וארוחת ערב ללקוחות או האם אנו הולכים לנצל את הבמה ולהציג בפני הלקוחות שלנו מוצר או שירות חדש. במידה ומדובר באירוע חברה, עלינו להחליט האם במהלך האירוע נציג בפני העובדים שלנו את התוכניות העתידיות של החברה וכדומה.

אירוע חברה גוגל 

תוכן האירוע

חלל הבית של אקוסטה מאפשר לכם גמישות רבה בתוכן האירוע, שכן אם תרצו לערוך ארוחת ערב ללקוחות או לעובדים ולבני זוגם, אנו נעניק לכם חוויה קולינרית אשר תכלול קבלת פנים אירופאית בחצר הבית ולאחר מכן סעודה שתשאיר את המוזמנים שלכם עם טעם של עוד בעקבות החוויה הקולינרית שאנו נעניק להם. אם תרצו לעשות מסיבת ריקודים לאחר הסעודה ואף להזמין אומן אורח תוכלו לעשות זאת באולם המרכזי שמאפשר גמישות רבה בתכנון המרחב.

אירוע חברה פייסבוק

מאמרים נוספים
אולם אירועים בדרום תל אביב

יש לנו אולם אירועים בדרום תל אביב שתוכלו לקיים בו אירועים קטנים עד 200 איש. חתונות, מסיבות מצווה, ברית ובריתה, אירועים עסקיים, כנסים ומסיבות השקה.

מגשי פירות לאירועים
מגשי פירות

מגשי פירות לאירועים ככל שהשנים עוברות יותר ויותר אנשים מבינים את הערך התזונתי הגבוה אשר מספקים לנו מוצרי מזון טבעיים ולא מעובדים, כמו ירקות ופירות,

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם