הצעת נישואין מקורית - אירוע לכשעצמו

הגעת אל השלב החשוב ביותר בחייך, והוא שלב הצעת נישואין. השלב הזה, שלב חשוב ביותר, היכול להשפיע על חייך המשותפים. תחילה יש לברר היטב את הרצונות של החברה שלך, ולתאם ציפיות כדי להתאים את ההפקה לרצונות שלה. לאחר מכן יש לדעת שיש לתכנן את הצעת נישואין מראש כדי שהיא תהיה מושלמת, ותשיג את המטרה שלה, מענה חיובי של החברה. קיימים מגוון רחב של מקומות, שניתן לקיים בהם הצעת נישואין מושקעת. אחד המקומות שהפכו למושלמות בשנים האחרונות, הן מסעדות המהוות מקום מיוחד ורומנטי לקיים בהן אירועים ומפגשים. ניתן לקיים הפקת הצעת נישואין אינטימית או הצעת נישואין מושקעת, בליווי בני משפחה וחברים. האירוע במסעדה יוקרתית יהפוך את החוויה לחוויה מיוחדת ומקסימה לרוב לא צריך לציין שבאתם להציע נישואין, אך דיבור מוקדם עם בעלי המסעדה עלול להפוך את החוויה למושלמת.

מה הופך את המסעדה למתאימה להצעת נישואין?

מיקום המסעדה

אחד המקומות החשובים ביותר בבחירת המסעדה הוא במיקומה. מיקומה יכול להשקיף לים או לנוף מדהים או אפילו לעיר עתיקה.

אווירה

המיקום הוא חלק מאד חשוב, אך גם אוירה מיוחדת היא חשובה ניתן ליצור אוירה כזו על ידי פרחים נרות אוירה פסטורלית, ובעלת עיצוב מיוחד.

עיצוב השולחן

ניתן לעצב את השולחן כדי שיביע את הרגשות והמסר הרצוי.

מוסיקה

ישנה חשיבות רבה לסגנון המוזיקה במסעדה. חשוב שהסגנון יהיה שקט ולא רועש.

אקוסטה – אירועי בוטיק

אקוסטה היא מסעדה הממוקמת בתל אביב, ועם זאת במקום שקט. במקום יש אפשרות לעריכת אירועים קטנים ואינטימיים. ניתן לערוך אירועים במסעדה עד 200  אורחים, וכן חשוב להבחין הוא הנגישות לנכים, ויש בה גם שירותים לנכים.

אקוסטה תל אביב מעוצב בסגנון ייחודי, כגינה פריזאית חבויה ומלאת מסתורין ומתאים לאירועי חתונה אינטימית במרכז.

ניתן לעצב את השולחן של המסעדה בפרחים מיוחדים או בבלונים ניתן גם לפרוש שטיח אדום עד למקומכם. לא לשכוח את העיצוב היפה של המילים "התנשאי לי" המילים יכולות להיות בעיצוב בלונים פרחים ולבבות או רק בפרחים אדומים ולבנים לפי הרצון שלכם.

בנוסף ניתן יהיה להוסיף עששיות קטנות עם נרות דולקים, סידורי פרחים מיוחדים, שולחן עם הפתעות מיוחדות וכיבוד עשיר. לפני ההצעה כדאי להזמין עוגת שוקולד, המכילה את הורמון האהבה, ובתוכה מוחבאת הטבעת.

לרשותינו ספקים רבים שיכולים לעזור לכם. באקוסטה נשמח  לעמוד לרשותכם וללוות אתכם יד ביד בהפקת הצעת הנישואין המושלמת