חתונה עד 150 איש

אולם חתונות אקוסטה
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

יותר ויותר אנשים מחליטים כי הם מאסו בחתונות גרנדיוזיות ומחליטים ללכת על קונספט שונה בדמות חתונה עד 150 איש. אין ספק כי התקציב של חתונה קטנה הוא הרבה יותר קטן מחתונה גדולה ודבר זה קורץ לזוגות רבים.

האם בגלל הכסף כדאי לערוך חתונה עד 150 איש?

אין ספק גם כי כסף הינו מרכיב משמעותי בכול החלטה שלנו ויש לתת עליו את הדעת. אך חתונה קטנה לא כדאי לערוך אך ורק בגלל התקציב הנמוך אלא בגלל מאפיינים נוספים של חתונה זו. בחתונה קטנה האווירה היא ייחודית והזוג נהנה כפי שמעולם לא נהנה. אין מה להשוות בין חתונה קטנה לגדולה מבחינת האווירה ואין ספק כי עלינו לתת את הדעת על כך כאשר אנחנו מתלבטים איזה גודל חתונה לעשות.

חתונה-עד-150-איש

מהו המרכיב החשוב ביותר בחתונה מסוג זה?

חתונה עד 150 איש היא שונה מחתונה גדולה ובכך אין ספק, אך בין שני סוגי החתונה יש קווי דמיון שלא ניתן להתעלם מהם. אחד מקווי הדמיון שלו שהינו משמעותי ביותר הן לחתונה קטנה והן לחתונה גדולה הוא מקום האירוע בו נערוך את החתונה. בחתונה קטנה ישנה משמעות מיוחדת למקום האירוע והוא משפיע רבות הצלחת האירוע. ככל שהמקום יהיה יותר יפה, יותר מהנה ויותר מזמין כך האורחים שלכם ייהנו יותר וכאשר האורחים נהנים גם אתם תיהנו. על כן כאשר אתם עורכים חתונה קטנה חשבו קודם כל על מקום האירוע ולאחריו החליטו את שאר ההחלטות.

יתרונות חתונה קטנה בחורף

אקוסטה המקום המושלם לחתונה קטנה

אם אתם רוצים לערוך חתונה עד 150 איש באקוסטה הוא המקום בשבילכם. אקוסטה הינו מקום עם אווירה מיוחדת, מרגע שרגלכם תדרך במקום סביר שתתאהבו במקום ותרצו לקיים את חתונתכם בבית זה. בית זה הוא אולם אירועים תל אביב, מעוצב במיוחד והיופי בו הוא עצום. ספק אם תמצאו עוד בית כה מיוחד וכה מעוצב והחותם שהוא ישאיר על האורחים שלכם הוא עצום. מילת המפתח כאשר עוסקים באקוסטה היא איכות והדבר משתקף בכל אשר אנו עושים, אירועים קטנים, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים לכל מטרה – המקום המושלם לאירועים מצומצמים.

מאמרים נוספים
מיקום נוח ונגיש
איך לבחור אולמות לאירועים קטנים

אירועים קטנים יכולים להיות חשובים לא פחות מאירועים גדולים, ומציאת המקום המושלם עבורם היא קריטית. המקום נותן את הטון לאירוע ויכול ליצור או לשבור את החוויה הכוללת.

השכרת גינה לאירוע
השכרת גינה לאירוע

אירוע חוץ איכותי ומושקע, מתחיל בתכנון נכון. כאשר מפיקים אירוע מכל סוג תחת כיפת השמים, עליכם לקחת בחשבון פרמטרים חשובים שללא שימת דגש כראוי יוכלו

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם