מזכרות לאירועים – הטרנדים החמים

מזכרות לאירועים
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אז מה נותנים לאורחים שלנו כשהם מגיעים לאירוע, בשביל שיזכרו אותו טוב יותר אחרי שהוא נגמר? בשאלה זו כולם מתלבטים. לא משנה אם מדובר באירוע משפחתי, אירוע חברתי או אירוע עסקי. בסופו של יום, כולנו לזכור את האירוע שלנו טוב יותר, כולנו רוצים שאחרים יזכרו את האירוע שלנו טוב יותר. זה יכול לקרות רק אם אנחנו נשאיר מזכרות לאירועים שהן מיוחדות במינן.

כשמדובר באירוע עסקי, אז זה מאוד קל ופשוט. נותנים לאורחים מוצר מקדם מכירות ייחודי. החל מעט או מגן לרכב וכלה בדברים יותר חדשניים ואיכותיים, כמו דיסק אונקיי, עציץ קטן, תיק יפה, נרתיק לפלאפון ודברים אחרים שאנחנו יכולים לחרוט על זה את שם החברה ושם האירוע, והנה לנו מזכרת ייחודית ושימושית לאירוע.

כשמדובר באירוע פרטי, משפחתי או חברי, כאן אנחנו כבר בבעיה. כי לא מספיק שהמזכרת תהיה ייחודית, אלא היא צריכה להיות בעלת ממד אישי. מזכרת לאירוע שאין בה משהו אישי, מאבדת קצת מהקסם שלה.

מזכרות לאירועים פרטיים בניחוח מיוחד

אז מה אנחנו מציעים לכם לרכוש בתור מזכרות לאירועים, חתונות בתל אביב, בריתות, בר מצווה או כל אירוע פרטי אחר? הכל שאלה מי אתם ומי הקהל שלכם.

אנחנו יכולים למצוא מגוון מזכרות מסוגים שונים, אותם ניתן לסווג לפי סוג הקהל שמגיע לאירוע שלכם. למשל, אם מדובר בקהל חילוני, אפשר לתת לו בתור מזכרת איזה גאדג'ט שיתאים לצרכים שלו. למשל, דיסק און קיי, כיסוי לפלאפון, מגנט מיוחד לשים את הפלאפון ברכב, ועוד מגוון גדגטים שונים וקטנים, שלא עולים הרבה וניתן לעשות בהם שימושים שונים. כמובן מוטב לרכוש מזכרות שיכולים להתאים למגוון רחב של קהל, אתם תקנו מגוון של מוצרים, ותצטרכו להוציא כסף רב על כך. דבר שאפשר להניח שאינכם מעוניינים בו.

מזכרות לאירועים

אם אתם פונים לקהל יותר מסורתי, יותר דתי, אתם יכולים למצוא מגוון מזכרות לאירועים שמתאימים לסוג קהל זה. החל מכיפות מעוצבות, תפילין, טליתות, וכאלה בספרי ברכות ומזמורים עם חריטה אישית. כמו כן ניתן לתת בתור מזכרת נרות מיוחדות ואפילו מוצרי יודאיקה קטנים. אלה מצד יכולים להיות שימושיים ומצד שני יכולים להיות מאוד יפים.

אופציה נוספת הן מזכרות לאירועים שמתאימות לכל הקהלים. למשל, ברכת הבית על קלף יפה או לחילופין שקית זרעים לזריעה בבית, כמו כן אפשר לתת מפיות קטנות לבית עם רקמה של תאריך האירוע. אומנם מדובר על משהו יותר יקר ובכל זאת יכול להיות מאוד שימושי, יפה ומיוחד.

הכי חשוב לדעת על אולם אירועים בתל אביב – מאחר והאירוע כשלעצמו עולה הרבה, אל תמהרו להשקיע כסף רב במזכרות. אומנם הן מיוחדות והכל, ובכל זאת, הן לא העיקר. תשקיעו מאמץ ברכישת משהו מיוחד שמאפיין אתכם ובאופן בו תרצו להזכיר לאורחים שלכם את האירוע.

מאמרים נוספים
אולם חתונות
אירועי בוטיק בתל אביב

אירועי בוטיק בתל אביב – העיר המובילה באירועי בוטיק ספק אם יש עוד עיר דומה בעולם לתל אביב, בירת הבילויים של ישראל הינה עיר ייחודית

הצעת נישואין בבית או במסעדה?

הצעת הנישואין היא חוויה מלחיצה לגבר, ובו זמנית חוויה משגעת לאישה. האישה מחכה להצעה מספר שנים טובות, בזמן הזה, הגבר נמצא בלחצים מרחיקי לכת. האם

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם