אולם אירועים בדרום תל אביב

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

יש לנו אולם אירועים בדרום תל אביב שתוכלו לקיים בו אירועים קטנים עד 200 איש. חתונות, מסיבות מצווה, ברית ובריתה, אירועים עסקיים, כנסים ומסיבות השקה. נשמע מעניין? חכו שתראו את המקום בעצמכם.

אולם אירועים בדרום תל אביב

אולם אירועים בדרום תל אביב

אקוסטה הוא אולם אירועים בדרום תל אביב שבו תוכלו לחגוג אירועים קטנים ומיוחדים. הקסם מתחיל מהסטייל הייחודי של שכונת פלורנטין הנמצאת בקרבת מתחם האירועים של אולם האירועים. מדובר בגן אירועים יוקרתי ומעוצב עם נוף אורבני, אגדי וקסום. הקונספט הייחודי שלנו הוא אירועי בוטיק, אירועים קטנים ואינטימיים לכל מי שמעוניין להפיק אירוע קטן עם שיק, תוך שמירה על סטנדרטיים גבוהים, כמקובל באירועים גדולים, אירועים פרטיים, חתונות, מסיבות מצווה, בריתות, ימי הולדת, אירועים עסקיים, מסיבות השקה ועוד.

קונספט קולינרי לאירוע קטן בתל אביב

מתי בפעם האחרונה באמת נהניתם מאוכל טוב באירוע קטן בו נכחתם? אקוסטה מתמחים בהפקת אירועים קטנים בתל אביב עם קונספט קולינרי בהתאמה אישית, תוך התחשבות בתקציב האירוע ומספר המוזמנים שאינו עולה על 200 בסה"כ. כך, תוכלו לאכול בתיאבון ולהישאר עם טעם של עוד.

חתונה קטנה בדרום תל אביב

הגיע הזמן לשמוח ובגדול. אקוסטה מציעים גן לאירועי בוטיק, שבו תוכלו לקיים אירוע חתונה קטנה בדרום תל אביב עד 200 מוזמנים. רגע לפני החלפת הנדרים והברכות לנישואין, תוכלו ליהנות מחוויה אישית ואינטימית יותר של חתונה קטנה חמה ועוטפת הכוללת את החברים הקרובים ובני המשפחה בלבד.

אם כבר אירוע קטן ובגדול
בין שאתם מתכננים לחגוג חתונה קטנה בדרום תל אביב ובין שמדובר בכל אירוע או שמחה, להם תזדקקו לאולם אירועים קטן, אקוסטה מציעים לכם קורת גג אחת לכל סוגי האירועים הקטנים, ברמה הגבוהה והמשתלמת ביותר בעבור התקציב. אנו מאמינים כי אין להתפשר על איכות האירוע, גם כאשר מדובר באירוע קטן בדרום תל אביב. אם אתם מחפשים אולם אירועים עם קונספט ייחודי לכל סוגי האירועים, תוכלו לגלות אולם ומלואו (השגיאה מכוונת במקור).

אנו מתרגשים, נרגשים ושמחים בשמחתכם.
נשמח לראותכם באולם האירועים אקוסטה בתל אביב באירוע הבא שלכם.

מאמרים נוספים
אירועים קטנים – זיכרונות גדולים

בעידן בו אירועים גרנדיוזיים הפכו לנורמה, אנו נוטים לשכוח את הקסם הטמון בחגיגות קטנות ואינטימיות. אירועים קטנים, כמו ימי הולדת, בריתות, מסיבות חברתיות ועוד, הם

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם

הזמנה לארוחת בשרים ויין

חברים יקרים,
מזמינים אותכם להצטרף אלינו לחוויה קולינרית יוצאת דופן עם נתחים מובחרים ויינות מהשורה הראשונה! ב-1/8, "אומצה בשוק", יבואן יינות ״בורגון קראון״ נפגשים לערב בלתי נשכח באולם האירועים ACOSTA בתל אביב.

על הערב מנצחים, השפים אורי לוי וירון עמר שיגישו 5 מנות בשר ומנת פתיחה, לצד 5 יינות שמתאימים לכם בורגון קראון. כל מנה תלווה בהסברים מקצועיים על השילוב המושלם בין הבשר ליין.

דרך הגב, רכישת כרטיס תזכה אותכם בהנחה של 20% לרכישה בבורגון קראון.