בריתה בתל אביב

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מחפשים מקום לארח את המשפחה והחברים הקרובים לאירוע בריתה בתל אביב? הרשו לנו להזמינכם לקיים את האירוע אצלנו בבית קרנדג׳י, מקום לאירועים המוכיח כי ניתן לשלב בין יוקרה והדר לבין חמימות ביתית ותחושה אינטימית. הרשו לנו לספר לכם קצת על המקום.

הקסם של המקום

ראשית כל הרשו לנו לספר לכם על סוד הקסם של המקום. זה התחיל כמבנה ייצור בתקופת המנדט הבריטי ואחר כך כמבנה מגורים אשר עוצב כבית אצולה. כראוי לבית אצולה באותם הימים, רבים מחומרי הגלם הובאו מצרפת ובלגיה; כלומר כבר אז היה זה מקום מיוחד ושונה בנוף של תל אביב, העיר העברית הראשונה. אל תוך המבנה המפואר הכנסנו עיצוב מודרני ועדכני ופרטי אומנות שנאספו על ידי הבעלים, חיים קרנדג׳י ברחבי העולם. כך קיבלנו מבנה עם מספר חללים מרהיבים המאפשרים לנו לארח אתכם באירוע בריתה בתל אביב. המבנה המורכב מאפשר לנו לקיים אירועים קטנים ובינוניים כראוי לאירוע בריתה בתל אביב.

מטבח השף

כמו בכל אירוע, גם בבריתה בתל אביב, חשוב לדאוג ולפנק את האורחים עם מנות מרהיבות וטעימות שכולם אוהבים. אתם יודעים איך אומרים ״הצבא צועד על קיבתו״, כך גם האורחים שלכם. על מנת להטעים לטעם של הקהל הישראלי, בחרנו במטבח שף בהשראת המטבח הים תיכוני אך עם הטוויסט המיוחד שלנו אשר הופך כל מנת אוכל למנת גורמה מדהימה. השפים המקצועיים שלנו יכינו לכם תפריט לפי בחירתכם, בשרי, חלבי ואפילו מטבח צמחוני למי שצריך. צוות המטבח שלנו מקפיד על כל הפרטים הקטנים על מנת לתת לכם את המנה המושלמת, החל מבחירת חומרי הגלם ועד סידור המנה על הצלחה. אנו מציעים מטבח כשר בהשגחת רבנות תל אביב.

האווירה

בחרנו להתמקד באירועים קטנים ובינוניים המתנהלים באווירה אינטימית, אנו מאמינים שזוהי הדרך הנעימה ביותר לחגוג בריתה בתל אביב. תחושת האינטימיות והביתיות היא נר לרגלינו וכל המבנה העיצובי יחדיו עם צוות המקום נועדו לתמוך במטרה זו. בית קרנדג׳י הוא לא סתם אולם אירועים, זהו באמת בית מארח. האורחים הנכנסים בשערינו נכנסים מייד אל תוך האווירה המיוחדת שלנו ונהנים מחווית אירוח בלתי נשכחת.

אם אתם מחפשים אולם לאירועים קטנים בתל אביב לחגוג בו בריתה, ברית, בר מצווה, בת מצווה או חתונה קטנה בתל אביב – באקוסטה תוכלו לקיים אירוע קטן בתל אביב עד 200 מוזמנים. 

מאמרים נוספים
חתונה קטנה בתל אביב

חתונה קטנה בתל אביב היא האופציה המושלמת לזוג שמחפש חתונה אינטימית במקום שיש בו אווירה טובה ומשפחתית לצד שירות אישי, אדיב ומקצועי לכל האורחים והמוזמנים.

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם

הזמנה לארוחת בשרים ויין

חברים יקרים,
מזמינים אותכם להצטרף אלינו לחוויה קולינרית יוצאת דופן עם נתחים מובחרים ויינות מהשורה הראשונה! ב-1/8, "אומצה בשוק", יבואן יינות ״בורגון קראון״ נפגשים לערב בלתי נשכח באולם האירועים ACOSTA בתל אביב.

על הערב מנצחים, השפים אורי לוי וירון עמר שיגישו 5 מנות בשר ומנת פתיחה, לצד 5 יינות שמתאימים לכם בורגון קראון. כל מנה תלווה בהסברים מקצועיים על השילוב המושלם בין הבשר ליין.

דרך הגב, רכישת כרטיס תזכה אותכם בהנחה של 20% לרכישה בבורגון קראון.