אטרקציות מגניבות לאירועים

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מבחר ענק של אטרקציות מגניבות לאירועים. הטרנד כיום בעולם האטרקציות לאירועים זה אטרקציות טכנולוגיות ועדכנית לאותה תקופה, אנשים מחפשים לפנק את האורחים שלהם באירוע אטרקציה שתדבר אליהם משהו שהם עוד לא ראו משהו שיפיל אותם מהכיסא. תוך כדי בחירת האטרקציות הנכונות חשוב לבעלי האירוע גם שהאורחים מהאירוע לא ישכחו את האירוע שלהם גם לתקופה הרחוקה. אנחנו מההסתכלות שלנו בשנים האחרונות ראינו כל מיני אטרקציות וגימיקים מגניבים לאירועים שללא ספק יכולו לשדרג לכם את האירוע שלב אחד קדימה ולהפוך אותו לאירוע מלא מלא FUN, תוך כדי הנצחת האירוע במזכרת סופר מגניבה.

עמדת צילום לאירועים

אין ספק שהאטרקציה שהכי מובילה כיום בשוק האטרקציות לשנת 2020 היא עמדת צילום! ישנם כל כל הרבה חברות וספקים של אטרקציות צילום לאירועים ועמדות צילום אבל החברה שבאמת שראינו שעושה את זה ללא ספק הכי טוב היא חברת Tagbox שמפתחת אטרקציות צילום לאירועים (כחול לבן). העמדה של חברת Tagbox זה פשוט מסמרר הערב! עמדה עם מסך טאצ' של 42 אינצ' שניתן לבחור בה כמה סוגי תמונות בין GIF, בומרנג, קטע וידאו מגניב, סטילס או תמונת כוורת ועוד סגנונות… האורחים בחורים את סגנון התמונה שהם רוצים לעשות מצטלמים ורואים מה יצא להם במסך. האיכות צילום שיוצא מהעמדת צילום הזאת זה פשוט חוויה איכות סטודיו של כל תמונה ותמונה. לאחר צילום התמונה ניתן להדפיס את התמונה על המקום התמונה מגיעה גם כמגנט וגם כסטנד מתקפל עם רגלית שניתן להעמיד על השולחן ובנוסף לכל זה האורחים מקבלים את התמונה באופן מיידי לפלאפון האישי שלהם. כמובן שטאגבוקס מגיעים עם כל מיני Props (אביזרי צילום) מגניבים שניתן להחזיק + קיר צילום מגניב אם זה מסך ירוק לשינוי רקעים מסך לבן או מסכי נצנצים מרהיבים ומרשימים מאוד שיתנו צבע מדליק לתמונות באירוע שלכם. 

בקיצור אטרקציה מספר אחת לאירועים שראינו בשנת 2020, מומלץ בחום!

אטרקציות לחתונה

בין אם אתם מתכננים אירוע באולם חתונות הכולל צילום והדפסת מגנטים ללא הגבלה, עיצוב רחבת סלואו עם בלונים, מסך עשן וקונפטי ובין אם בחרתם באטרקציות קצת יותר שיקיות לרחבת הריקודים כגון בלונאי המתמחה בעיצוב בלונים והפרחת בלונים במעמד האירוע, יש לכם את כל האמצעים להפיק אירוע חתונה קטנה במסגרת התקציב שלכם באולם לאירועים קטנים במרכז. אנו באקוסטה נשמח לספק עבורכם את כל התשתיות ורשימת הספקים המומלצים שלנו, כך שאתם תוכלו ליהנות מחתונת בוטיק שעליה תמיד חלמתם.

אטרקציות מתוקות

מי שלא אוהב אטרקציות מתוקות לאירועים שיקום. הדובדבן שבקצפת הוא מעל לכל ספק בר המתוקים הנייד שמגיע לכל אירוע. דוכני מזון, גלידות, פנקייקים, וופל בלגי, עגלות גלידה לאירועים, בר ממתקים, מפלי שוקולד, סוכריות גומי ועוד רבים אחרים. 

מראת סלפי

גם טרנד שנורא חזק כיום בשוק במיוחד באירועי בר מצווה, בת מצווה זה מראת סלפי. למראת הסלפי יש דברים נורא מקבילים לעמדת הצילום אבל יש לא מעט הבדל! גם מראת הסלפי מספקת את הסחורה באופן יפה ונותן אמור FUN לאורחים שלכם שלא מפסיקים להצטלם במהלך כל הערב. השוני העיקרי שראינו בין מראות הסלפי השונות לבין עמדת הצילום של Tagbox זה איכות התמונה בעמדת הצילום של Tagbox האיכות הייתה כאילו הלכת עכשיו לסטודיו צילום מקצועי למרות שבפועל עמדה מצלמת אותך! כן כן זה די הזוי, אבל בוא נגיד שאיכות התמונה זה הדבר הקריטי.

 דבר שני זה שבעמדת הצילום יש אופציות רחבות לכל מיני סגנונות תמונה כמו בומרנג, GIF, ועוד… שזה נותן דרייב לאורחים שלכם לשוב שוב ושוב לעמדת הצילום. 

דבר שלישי עמדת הצילום מגיע בכל אירוע עם קיר צילום סלפי בתוך החבילה מה שנותן לכל תמונה רקע מדליק נורא.

לסיכום אם אתם קצרים קצת בתקציב ורוצים אטרקציית צילום מגניבה מראת סלפי תוכל לספק לכם את הסחורה.

עמדת אינסטגרם

אטרקציית בנוסח התקופה היא ללא ספק עמדת אינסטגרם. מזה עמדת אינסטגרם אתם שואלים? עמדת אינטסגרם זאת עמדה עם מסך טאצ' שמחוברת עליו מדפסת והאורחים באירוע בעצם עושים סלפי בפלאפון האישי שלהם מעלים את התמונה לאינסטגרם עם אשטג # שהוגדר מראש – לדוגמא: שני ואבי מתחתנים אז האש טאג יהיה משהו כזה #Shani&Abvi (סתם לצורך הדוגמה) וכל מי שמעלה את התמונות סלפי שלו בצירוף האשטאג הזה מקבל את התמונה שהוא העלה לאינסטגרם כתמונה מודפסת בגודל מוגדל. כמובן שכל תמונה עובר עיצוב אוטומטי בעמדת האינטסגרם ומקבלת עיצוב טיפה שונה עם המיתוג של אותו אירוע. אין ספק שזאת מזכרת מאוד מאוד פופולרית בתחום האירועים הקטנים בתל אביב.

מאמרים נוספים
אולם חתונות
המסעדות הכי מפנקות בתל אביב

כולנו מחפשים לפעמים את החוויה האולטימטיבית של ארוחה מפנקת, תחת תאום מושלם של אווירה, טעמים ואינטימיות. בעיר התוססת שלנו, תל אביב, משגעות המסעדות הכי מפנקות

הצעת נישואין בבית או במסעדה?

הצעת הנישואין היא חוויה מלחיצה לגבר, ובו זמנית חוויה משגעת לאישה. האישה מחכה להצעה מספר שנים טובות, בזמן הזה, הגבר נמצא בלחצים מרחיקי לכת. האם

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם