איפה כדאי להתחתן בתל אביב

אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לאחרונה הרבה אנשים שואלים אותנו איפה כדאי להתחתן בתל אביב? התשובה כמובן תלויה מאוד בתקציב, בקונספט, באוכל ובסטייל. אז איך בכל זאת תוכלו למצוא את המקום המושלם לחתונה בתל אביב? כל התשובות בפנים.

בעיר תל אביב תוכלו למצוא שפע של אולמות אירועים שבהם תוכלו לקיים את טקס החתונה שלכם. החוכמה היא לדעת כיצד לשלב בין סטייל ותקציב כדי למצוא את המקום הטוב ביותר שיסגור לכם את כל הפינות, וכך אתם תוכלו ביום חתונתכם להיות רגועים וממוקדים יותר ברגעים הקטנים שתרצו לשמור קרוב אל ליבכם לאורך השנים.

אם התחלתם כבר לחפש מקומות שווים לחתונה, יהיה עליכם לערוך רשימה מסודרת של הקריטריונים והמרכיבים של יום חתונתכם. אם יש באפשרותכם תקציב גבוה להפקת האירוע, תוכלו לחפש גן אירועים לחתונה שבו תוכלו לקיים אירוע משמח הכולל את כל האטרקציות והשדרוגים שעליהם חלמתם. במקרים אחרים, יש לשקול לחפש מקום שיתאים יותר למסגרת התקציב שלכם.

איפה כדאי להתחתן בתל אביב במחיר משתלם

אם שאלתם את עצמכם איפה כדאי להתחתן בתל אביב במחיר משתלם, הרי לכם אולם אירועים שיאפשר לכם לקיים אירוע חתונה קטנה בתל אביב עד 200 אנשים. אולם האירועים אקוסטה ממוקם ברחוב אוריאל אקוסטה שבדרום תל אביב.

חתונה קטנה ואינטימית

אם חשובה לכם הגמישות שבתכנון אירוע חתונה קטנה באולם לאירועי בוטיק, תוכלו להתייעץ עם הנהלת המקום בנוגע לבקשות מיוחדות שתרצו לקיים ביום חתונתכם. כמו למשל הפקת הכניסה של החתן והכלה לאולם, או עיצוב המקום לפי קונספט מיוחד וכו'.

אחד היתרונות העיקריים של הפקת חתונה קטנה במקום קטנטן ואינטימי הוא החיסכון בעלויות הפקת החתונה בעיר תל אביב. היתרון שבחיסכון זה יכול לאפשר לכם לפנות יותר תקציב לנותני שירותים בתחום האטרקציות לחתונה, או לשמור אותו בצד לטובת חיסכון לקניית רכב חדש או אולי הון עצמי לרכישת דירה.

אוכלים כמו גדולים ולא מתפשרים

אחד הנושאים שמעניינים במיוחד את בני הזוג המאורסים הוא הסוגיה הקולינרית. רבים לא אוהבים להתפשר על איכות האוכל ובייחוד כשמדובר במאכלים ומטעמים לחיך שפשוט קשה לוותר עליהם. אם בחרתם במקום קטן לחתונה שלכם, אין זה אומר שתצטרכו להתפשר על איכות המנות. להיפך, כשמדובר במנות פתיחה למשל, תוכלו ליהנות ממנות בוטיק קטנות שפשוט עושות את ההבדל בחתונה. הן נראות טוב, מרשימות במיוחד והטעם פשוט גן עדן. כשניגשים למנות העיקריות, אפשר לבחור את המנות באופן מדויק כך שיתאימו הן בעבורכם והן בעבור האורחים והמוזמנים שלכם.

מנות ראשונות חתונה בתל אביב

ויש גם חניה בשפע

אם אתם מחפשים מקום לחתונה בתל אביב, ייתכן כי עלתה לכם המחשבה בנוגע למקומות חניה מוסדרים עבורכם ועבור המוזמנים שלכם. באקוסטה, אולם אירועים בתל אביב תוכלו למצוא מגרש חניה הנמצא בסמוך לאולם האירועים שאותו תוכלו לשריין לטובת האירוע שלכם.

מיקום נוח ונגיש
מאמרים נוספים
עדי אשכנזי בבית מארח

פרמיירה חגיגית בבית מארח אם גם אתם סופרים את הימים לאחור עד לעלייתה של העונה החדשה של "מה זה השטויות האלה?!" (חמישי ב-21:00), לעדי אשכנזי

קייטרינג לאירועים קטנים
מהו קייטרינג?

קייטרינג או במונח ההגדרתי שלו "הסעדה", הנו תחום של אספקת מזון אל מקומות שונים אשר לרב אינם נמצאים בסביבתו של המטבח בו מוכן המזון, אשר

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם