עיצוב גן אירועים לחתונה

עיצוב גן אירועים לחתונה
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עיצוב גן אירועים לחתונה

תהליך עיצוב גן אירועים במרכז לקראת החתונה, הוא אחד הדברים הכי מהנים שיש. יחד עם זאת, לא אחת מתעוררות מחלוקות בין בני הזוג לא רק בגלל הסגנון העיצובי אלא גם בגלל ההוצאות הכספיות. עוד פרט חשוב הוא בחירה בין עיצוב האולם באופן עצמאי ולבין מתן האחריות למעצבת. אז בין אם אתם מתכננים לעצב את האולם לבד או לעבוד עם מומחה בנושא, להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

איזה חלקים באולם כדאי לעצב?

שלושת האזורים החשובים ביותר לעיצוב הם החופה, השביל והשולחנות. ניתן לעצב אזורים נוספים כמו פינת הקפה או הכניסה לאולם. במאמר זה נתייחס למקומות החשובים בלבד.

  1. החופה בגני אירועים במרכז יספקו לכם את החופה הבסיסית. לרוב מדובר בחופה מאוד פשוטה וכמעט כל הזוגות מעדיפים שלא להסתפק בה אלא השקיע בעיצובה. אפשר להוסיף כדורי קריסטל ובתוכן נירות וגם שזירת פרחים בעיצובים וכמויות שונות. כמו כן אפשר לכרוך בדים וכך לתת לחופה מראה רחב ומכובד יותר ולהשתמש גם בתאורה רכה.
  1. השביל המוביל לחופה – גם את החלק הזה רצוי שלא להשאיר ריק אלא לעצב אותו כך שהוא יראה מכובד יותר. אפשר להוסיף דשא סינטטי, בד לבן על השביל, שטיח אדום ועוד. כמו כן, אפשר להשתמש בגופי תאורה שונים, להוסיף פרחים לאורך השביל וגם לשזור פרחים לאורך הכיסאות הנמצאים ליד המעבר. כמו כן חשוב להפקיד על בחירה מתאימה של כסאות, למשל בין כסאות פלסטיק ולבין כיסאות עץ. זה יכול להשפיע במידה רבה על העיצוב.
  1. עיצוב שולחנות – כמו במקרה של החופה, כך גם במקרה של השולחנות, ברירת המחדל של גני אירועים יכול להיות נר קטן או אגרטל עם פרח עליו לא יהיה צורך להוסיף תשלום. חלק מהזוגות מעדיפים להשקיע בעיצוב החופה ומשאירים את השולחנות בעיצוב הסטנדרטי. אחרים מוסיפים סידורי פרחים. חלק מעדיפים אגרטלים גבוהים ושימוש בשני סוגי פרחים. אחרים מעדיפים סידורים קטנים וצנועים יותר, כאלה שלא יפריעו לאורחים לתקשר משני צדי השולחן.

עבודה נכונה מול מעצבת

כאמור חלק מהזוגות בוחרים לעצב בעצמם את האולם. הם שוזרים פרחים לבד, מזמינים חומרי גלם בעצמם ועובדים קשה עד יום האירוע עצמו. אבל רוב הזוגות מעדיפים לעבוד עם מעצבת מנוסה. בעלי גני אירועים קטנים ביפו יתנו לכם רשימה ספקים עליהם הם ממליצים. אחת מנותנות השירות תהיה מעצבת הבית של האולם, אבל אתם, כמובן, לא חייבים לעבוד אתה, אבל במקרים רבים זה בהחלט נוח לעבוד עם מישהי מטעם האולם. להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לקראת העיצוב.

  • אל תמהרו לעשות זאת מוקדם מידי – זוגות רבים נכנסים ללחץ וממהרים לעשות דברים לפני הזמן. אין צורך לקבוע פגישת עיצוב חצי שנה לפני חתונת חורף. מדוע? כי ישנם פרחים שונים בתקופות שונות ולכן העיצובים משתנים מעת לעת ולמעצבת יש מלאי משתנה. חודשיים לפני האירוע זה הזמן הטוב ביותר לישיבת עיצוב.
  • האופן בו המעצבת מציגה לכם את האפשרויות – חשוב מאוד לבחור במעצבת שיש לה תמונות איכותיות של העיצובים שלה לא רק באתר שלה, אלא שהיא מגיע עם מספיק תמונות איכותיות להראות לכם ולהורים שלכם במחשב שלה. רצוי שהיא תציג זאת על מסך גדול וברזולוציה טובה, אפילו מסך נגלל כדאי שתוכלו לקבל, תרתי משמע, את התמונה הטובה ביותר.
  • תודעת השירות של המעצבת – כמו בכל עבודה אחרת מול אחד הספקים מהחתונה, כלות רבות מתלבטות לגבי בחירת העיצוב. לכן חשוב לעבוד עם מעצבת סבלנית שמוכנה להשקיע מאמצים עד להגעה לבחירה הסופית כולל התכתבויות רבות במייל.
  • מחירים – קחו בחשבון שסידור פרחים לשולן יכול להתחיל מ 40 ₪ לפריט ולעבור אפילו את ה 100 ₪. הכל תלוי באביזרים, סוגי הפרחים וכמותם. ולכן כדאי מראש לדעת האם זה נכנס למסגרת התקציב שלכם. ישנם הבדלי מחיר משמעותיים בין עיצובי שולחנות שונים.
מאמרים נוספים
כך תפיקו חתונה קטנה ואידאלית

לפעמים נדמה שרוב החתונות סביבנו גדולות מאוד, מפוארות ויקרות למדי. מצד שני, זוגות רבים בוחרים להינשא דווקא בחתונה אינטימית יותר. הם מזמינים את החברים הטובים

המנות שעושות את ההבדל בחתונה

החופה המרהיבה, התוכנית האומנותית, המתנות לאורחים וכמובן האוכל. כל אלה מרכיבים שיהפכו את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח. אין ספק שהאוכל משחק תפקיד חשוב בהעצמת

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם