הזמנות לחתונה קטנה

הזמנות לחתונה קטנה
אהבתם את המאמר ? נשמח לשיתוף :)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אם בעבר רוב החתונות התקיימו באולמות אירועים גדולים בעלי דמיון גדול אחד לשני, כיום, מדובר על סיפור שונה לגמרי. נכון להיום יש סוגים שונים של אולמות וגני אירועים שמותאמים לכל סוגי האירועים, אם מדובר על חתונות רבות משתתפים, חתונות בסדר גודל בינוני ואירועים קטנים.

חתונה קטנה ואינטימית

חתונה היא סיבה למסיבה וכל זוג מעוניין שהחתונה שלו תהיה מיוחדת ומרשימה ושהאורחים ובני המשפחה ייהנו מהאירוע של חייו אך אין זה אומר שבכדי שחתונה תהיה מוצלחת היא חייבת להיות רבת מוזמנים ולהתקיים באולם אירועים גדול. בשנים האחרונות זוגות רבים מעדיפים חתונה קטנה ואינטימית שכוללת רק את החברים הטובים ביותר ואת המשפחה הקרובה ולכן הם מחליטים על אולם אירועים קטן או חדר פרטי במועדון או מסעדת יוקרה. כאן מדובר על חתונה שדורשת תכנון שונה לגמרי מחתונה גדולה, דבר שכולל גם עיצוב מיוחד שמותאם לסגנון החתונה וכמובן הזמנות לחתונה קטנה שמותאמות לסוג החתונה בה הם בחרו.

חשוב לזכור: חתונה אינטימית תאפשר לכם להתאים את סגנון האירוע שלכם בהתאם למספר המוזמנים, בלי להתפשר על האיכות, כך שתוכלו לשמור על רמה גבוהה של אירועי בוטיק קטנים.

חתונה יוקרתית

אם החלטתם לחגוג את החתונה שלכם בגלריה מיוחדת או בבית ישן ועתיק או במקום לאירועים בהרצליה באחד מחלקיה של העיר תל אביב או עיר אחרת בה אתם מתגוררים, תצטרכו לוודא שמדובר על מקום שערוך לאירוע מסוג חתונה ולכמות האנשים אותה אתם מעוניינים להזמין לחתונה. בנוסף, חשוב לוודא את הדברים הבאים:

  • עיצוב– יש לוודא שמדובר על עיצוב יוקרתי ומרשים שיעזור להפוך את האירוע המשמח של חייכם לאירוע מיוחד.
  • אינטימיות– חשוב לוודא שאותו מקום בו אתם בוחרים הינו מקום אינטימי ורומנטי שמתאים לסגנון האירוע בו אתם מעוניינים.
  • אוכל גורמה– חוויה גסטרונומית נפלאה היא החוויה אותה האורחים שלכם צריכים לחוות כאשר הם טועמים מכל אותם מזונות שמוצעים להם. חשוב לוודא שמדובר על מאכלי גורמה באותה רמה בה אתם מעוניינים.
  • שירות ויחס אישי– חשוב לוודא שאתם בוחרים במקום שמציע שירות מוקפד ויחס אישי לגבי כל הקשור אל החתונה.

ההמלצה היא לבחור באותו מקום שמצליח להפנט אתכם ברגע הראשון בו אתם נכנסים אליו.

לסיכום, בחירת מקום לחתונה הינו פרמטר משמעותי ביותר (אם לא המשמעותי ביותר) להצלחתו של האירוע שלכם. בחירה זו תשפיע במידה רבה על הצלחת האירוע. אם כבר ביצעתם את הבחירה שלכם, כל שנותר לכם לעשות הוא לעצב אונליין את ההזמנה שלכם לחתונה ובלחיצת כפתור אחת להעביר אותה לבית הדפוס. בהצלחה. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט למי לשלוח את ההזמנה לחתונה שלכם. בהצלחה.

מאמרים נוספים
אירועי בוטיק
מקום להשקת מוצר

בלב ליבה של שכונת פלורנטין הקסומה שבדרום תל אביב שוכן לו בית קרנדג’י-  גלריה ובית לאירועי בוטיק ואירועים עסקיים ומיועד להכיל עד 200 מוזמנים. הבית

בריתה בתל אביב

מחפשים מקום לארח את המשפחה והחברים הקרובים לאירוע בריתה בתל אביב? הרשו לנו להזמינכם לקיים את האירוע אצלנו בבית קרנדג׳י, מקום לאירועים המוכיח כי ניתן

נשמח לתכנן יחד את האירוע שלכם